Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon
Beantwoord

Laptop geschikt voor simkaart

• 5 februari 2018
  • 10 reacties
  • 3852 Bekeken

Goede middag,

Zijn er laptops te koop, waar een sim kaart in kan, zodat er gebruik gemaakt kan worden van het internet zonder dat er een wifi netwerk in de buurt is?

Groeten,

Jan Voortman
icon

Beste antwoord door Fred B. 5 februari 2018, 18:36

Ze zijn er wel hoor, Dell heeft een hele reeks Latitude laptops die deze functionaliteit bieden. Even opletten op de specs, maar ze zijn niet zo zeldzaam dan A. Deen suggereert. De 5000 reeks heeft het al bijna standaard. Ze zijn niet goedkoop maar wel erg goed 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Dat is wel héél zeldzaam (geworden) omdat het veel simpeler is om dan even je telefoon te gebruiken en de laptop te tetheren. Het gerucht gaat dat er een Surfacepro met LTE aankomt maar ik heb hem nog niet langs zien komen.
Reputatie 6
Badge +5
laptop met simkaart

Maar je kan ook altijd zoiets kopen

Hopelijk is een van dit een oplossing voor je!
Ze zijn er wel hoor, Dell heeft een hele reeks Latitude laptops die deze functionaliteit bieden. Even opletten op de specs, maar ze zijn niet zo zeldzaam dan A. Deen suggereert. De 5000 reeks heeft het al bijna standaard. Ze zijn niet goedkoop maar wel erg goed 🙂
Iedereen hartelijk bedankt voor de reactie.

Groeten.
J. Voortman
Reputatie 6
Badge +5
Wanneer je een antwoord hebt moet je een antwoord kiezen als best beantwoord
(Dan weten andere mensen dat de vraag is beantwoord!)
Sorry dat wist ik niet.
Ik ga voor het antwoord van Fred B.
Ik hoop dat dit voldoende is.

Groet,
J. Voortman
Hallo TijsZonderH,

Omdat uw handtekening steeds terug komt, een klein verzoek: zou u ‘vint’ willen schrijven met ‘dt’? ‘Vindt’ dus, maar dan in uw geval met kleine ‘v’.

Indien u het verandert: bij voorbaat dank.
Reputatie 6
Badge +5
😂Zal ik doen
Smakelijk eten.

Ik hoop wel dat je ook nog andere dingen lekker vindt, Tijs zonder H (volkoren brood, zilvervliesrijst, verse groenten en fruit, groene thee).
Reputatie 6
Badge +5
Zolang het behoort bij groente of groen is eet ik het niet, Maar Volkoren brood en fruit en rijst natuurlijk wel.

Reageer