Let jij op de Android-versie als je een tablet of smartphone koopt?

Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 2
Badge +4
De consumentenbond kon ook al niet rekenen of maakte er geen rekensom van.

Het kostte me 2 pagina's om tot ze door te dringen. Hoeveel berichten dat zijn weet ik niet.

Zie het onderwerp consumentenbond maakt dure blunder.

[Opmerking deels verwijderd - Community Manager Consumentenbond]

Aangezien ook de heer Deen en degene die zijn laatste bericht geliket heeft baat heeft bij nuttige adviezen aan de consumentenbond en hun website stop ik met dit forum.

Dat is pech voor de overige 59.999 andere leden van de consumentenbond. Ik zal vragen of ze al mijn geplaatste artikelen willen verwijderen. En eventuele interessante artikelen niet willen plaatsen. Die ze nu gaan onderzoeken bijv. mbt veilig internet bankieren. Dat gaan ze natuurlijk niet doen.
Ik heb een asus transformer TF101 met android 4.0.3. Hij is ongeveer 5 jaar oud en die doet het prima, maar... de meeste apps doen het niet meer omdat ze niet compatibel zijn met de android versie die op mijn tablet staat. Kan ik mijn tablet nog up-daten of moet ik hem weggooien?

Ik heb een asus transformer TF101 met android 4.0.3. Hij is ongeveer 5 jaar oud en die doet het prima, maar... de meeste apps doen het niet meer omdat ze niet compatibel zijn met de android versie die op mijn tablet staat. Kan ik mijn tablet nog up-daten of moet ik hem weggooien?

Geplaatst door F. Hendrikx op Dec 6, 2016.

Er zijn wat custom rom versies beschikbaar maar je zult mij niet horen zeggen dat je dat "er even op zet". Dus tenzij u een handig neefje hebt die er eens goed voor gaat zitten, en geen idee of die custom roms ook kwalitatief goede resultaten geven, is het verder een beetje einde voorstelling.
Reputatie 5
Badge +6

Geplaatst door F. Hendrikx op Dec 6, 2016.
Misschien is het aardig te weten dat er wel wegen zijn om te kijken of je nog de oudere versies van apps kunt draaien, zie b.v. https://www.androidpit.com/how-to-downgrade-to-old... .

Als ik zelf een TF101 had zou ik zoeken/Google-n naar "transformer TF101 roms", en dan bv 1 van http://meandmyromreviews.blogspot.nl/ proberen. Bedenk wel dat eea op eigen risico is. Goed en veel lezen en enige handigheid is geboden.

Reageer