Consumentenbond.nl

Let op: nieuwe accu's voor Samsung tablet verschillen per webshop

• 1 mei 2018
  • 0 reacties
  • 220 Bekeken

Badge +1
Samsung is helaas al bekend om hun achterblijvende software updates. Zo draait mijn verder prima functionerende Galaxy Tab Pro 10.1 uit 2014 (SM-T520 binnenwerk) nog steeds op Android 4.4 en dat zal ook nooit meer veranderen. Maar dan de hardware: zoals bekend gaan accu's van Smartphones en Tablets niet eeuwig mee en dus heb ik een passende accu via de Webshop van GSM Punt besteld. Deze bleek echter niet compatibel (haalde nooit het 100% laadniveau en het percentage zakte alsmaar) en ook een tweede, gratis toegezonden exemplaar deed het niet goed op dit punt. GSM Punt heeft na terugzending echter het aankoopbedrag zonder discussie geretourneerd. Prima en zoals het hoort, een pluim op hun Facebooksite waard! 👍
Omdat de Webshop van GSM Batterij nog preciezer bleek om te gaan met het gewenste typenummer daar een tweede poging gewaagd: ook die hebben mij twee maal een niet-compatibele accu opgestuurd, maar anders dan GSM Punt weigert men mij echter het aankoopbedrag te retourneren. Kortom mijn advies om bij twijfel rond Samsung apparatuur niet met hen in zee te gaan. Hebben meer leden soortgelijke ervaringen met Samsung apparatuur en deze specifieke accu Webshop? Graag commentaar, wie weet is het ook iets voor Stekeligheden, want alleen deze shop claimt slechts op ongebruikte, binnen 2 weken terug gestuurde exemplaren geld terug te storten zijnde de bedenktijd bij een aankoop 🤔 👎

0 reacties

Geen reactie

Reageer