Levensduur e-reader

• 29 September 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Wellicht al eens besproken, maar ik waag een poging. Heb zo’n drie e-readers versleten. Sony en Kobo. Allemaal gingen ze na ites meer dan twee jaar stuk. Ze lopen vast en dat was het. Ben ik de enige met dit verschijnsel?

4 reacties

Nee, ik vond het ook rampen dingen en ben een tablet gaan gebruiken. 

Badge +5

Hi @H.R. Zijlstra en welkom! Zelf heb ik hier geen ervaring mee. Misschien dat anderen dit wel hebben. Ik zie dat @A. Deen al een reactie heeft achtergelaten :wink: Omdat je aangeeft dat de e-readers vastlopen wilde ik deze info nog even met je delen. Misschien heb je hier nog iets aan? :blush:

Reputatie 4
Badge +3

Hier een Sony prst2 en Kobo in huis. De Sony zal een jaar of 8 zijn en de Kobo 6 a 7. Nooit enig probleem gehad.

Reputatie 5
Badge +5

Ik ken het verschijnsel ook niet.

Ik heb ook een Sony prst gehad, weggegeven aan mijn dochter, die moet ook al aardig op leeftijd zijn.
Vergelijkbaar met die van JMA
Een Kindle heb ik uitgeleend en nooit terug gekregen, is nu 6 jaar maar voor zover ik weet ook nooit problemen mee geweest.
Ik heb nu ook weer een Kindle, gebruik hem dagelijks, maar die is nu bijna twee jaar.
Dus dat wordt dus spannend, maar ik denk niet dat hij zomaar er mee op zal houden.

Reageer