Hallo,
Ik heb in februari 2019 een nieuwe MacBook Pro (2018) aangeschaft en nu al is het scherm kapot gegaan. Apple wilt dat ik 867,18 euro betaal om het repareren en vindt dit echt te gek voor woorden!!
Bij mijn vorige MacBook Air was ook het scherm ineens kapot gegaan dus met mijn pro ben ik altijd heel voorzichtig geweest. Er zit een goede cover op en de keren wanneer ik hem ergens mee naar toe meeneem zit hij altijd in een hoes. Afgelopen zondag deed ik ‘s middags m’n pro open en kreeg ineens een paars scherm en witte lijnen aan de zijkant. Alleen op sommige hoeken wanneer ik m’n laptop open deed, deed die het nog wel. Op die manier kon ik nog een reservekopie maken. Ik heb m’n laptop maandag naar Amac gebracht en kreeg vandaag de diagnose en het betaaloverzicht. Er stond ook alleen dat het beeldscherm moest worden vervangen en niet waar het probleem lag.
Als jij dit probleem hebt of iemand kent laat van je horen. Ik ga mij beroepen op de wettelijke garantie bij een ondeugdelijk product. Ik moet aantonen dat dit niet mijn schuld is, maar aan het product ligt. Hoe meer mensen met dit probleem ik kan vinden, hoe groter de kans ik heb.
Andere tips of adviezen zijn natuurlijk altijd welkom.
Bedankt voor het lezen.