Consumentenbond.nl
Beantwoord

Melding op Startpagina.nl

• 31 mei 2020
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wanneer ik  “startpagina.nl" open zie ik de volgende melding:

Kan de locatie van uw zoekopdracht niet vinden”.

Bij het starten ik heb nog geen zoekopdracht ingevoerd: hoe krijg ik deze melding weg?

H. VIjlbrief

icon

Beste antwoord door A. Deen 1 juni 2020, 15:03

Ik zou eens in de instellingen van Startpagina kijken of hij toestemming heeft de locatie op te vragen en daar eventueel een vaste locatie in zetten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Het kan zijn dat Chrome de standaardinstellingen heeft gewijzigd.

De standaardinstellingen van Chrome resetten

Je kunt de browserinstellingen in Chrome op elk gewenst moment resetten. Je moet dit mogelijk doen als bepaalde apps of extensies die je hebt geïnstalleerd, je instellingen zonder je medeweten hebben aangepast. Je opgeslagen bladwijzers en wachtwoorden worden niet gewist of gewijzigd.

1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer en dan Instellingen.
  3. Klik onderaan op Geavanceerd.
    • Chromebook, Linux en Mac: Klik onder 'Instellingen resetten' op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden en dan Instellingen resetten.
    • Windows: Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten en dan Instellingen resetten.

Met deze stappen wordt geen volledige reset uitgevoerd. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden niet verwijderd. Als je een nieuw gebruikersprofiel wilt maken, voeg je een nieuwe gebruiker toe in Chrome.

Wat er verandert wanneer je de instellingen terugzet 

In je Chrome-profiel worden de volgende instellingen teruggezet naar de standaardwaarden op alle apparaten waarbij je bent ingelogd: 

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor uw reactie:

Firefox is de browser die ik gebruik

H. VIjlbrief

Ik zou eens in de instellingen van Startpagina kijken of hij toestemming heeft de locatie op te vragen en daar eventueel een vaste locatie in zetten.

Reputatie 1
Badge

A. Deen

Probleem is opgelost:

Locatie en geschiedenis verwijderd

H.G.

H. Vijlbrief

Reageer