Consumentenbond.nl
Beantwoord

Migreren van Microsoft Outlook 2013 naar Outlook 2013, gratis met SOFTONICS?

• 7 november 2015
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Microsoft ondersteunt Outlook 2003 niet meer, maar tot mijn verbazing blijken er veel nieuwere versies te bestaan. De nieuwste, Outlook 2016, kost ca. 135 euro. Maar op de site van "Softonics" wordt de 2013 versie GRATIS aangeboden.

Twee vragen: Is dat te vertrouwen en zo ja, worden na download automatisch de bestaande bestanden [adresboek en e-mails] overgenomen?

Met dank van Uri Lavy
icon

Beste antwoord door A. Deen 7 november 2015, 20:51

Outlook is niet gratis dus als u het "gratis" kunt krijgen wordt u simpelweg belazerd. Er bestaat microsoft live mail, dat is een simpele variant op outlook of outlook.com, de on line variant, die zijn beiden gratis maar outlook niet. Pas aub op wat u download en installeert!
Bekijk origineel

3 reacties

Outlook is niet gratis dus als u het "gratis" kunt krijgen wordt u simpelweg belazerd. Er bestaat microsoft live mail, dat is een simpele variant op outlook of outlook.com, de on line variant, die zijn beiden gratis maar outlook niet. Pas aub op wat u download en installeert!

Geplaatst door A. Deen op Nov 7, 2015.
Bedankt voor de snelle feedback! Ik had al argwaan, omdat het niet van Microsoft is - en daarom plaatste ik de vraag. Er was toch een kans dat de 2013 versie 'obsoleet' is nu er de 2016 versie uitkwam en daarom gratis wordt aangeboden. Wat kan het motief zijn van deze site?

Uri Lavy
Dat wordt een beetje gissen maar het ziet er naar uit dat ze spullen installeren, die geven dan bv extra advertenties als u op internet gaat of sturen u naar een andere homepage. Als je het niet erg vindt zie ik af van de eer om het te proberen.

Geplaatst door A. Deen op Nov 7, 2015.
Bedankt voor de snelle feedback! Ik had al argwaan, omdat het niet van Microsoft is - en daarom plaatste ik de vraag. Er was toch een kans dat de 2013 versie 'obsoleet' is nu er de 2016 versie uitkwam en daarom gratis wordt aangeboden. Wat kan het motief zijn van deze site?

Uri Lavy

Geplaatst door U.I. Lavy op Nov 7, 2015.

Reageer