Consumentenbond.nl
Vraag

mijn printer print plots enkel nog de koptekst en de testpagina lukt ook

• 10 januari 2019
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

Ik heb een HP Photosmart C3100 series printer.
Tot en met gisteren ging alles nog goed...
Er is nog voldoende inkt want de testpagina drukt goed af en de kopteksten ook.
Kan iemand me zeggen hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?
Ik keek al bij printeigenschappen en beheren maar weet niet wat ik zou moeten veranderen. Alles lijkt normaal ingesteld...
Alvast bedankt voor uw tijd en hulp!

5 reacties

Reputatie 7
Zit het probleem niet in het bestand dat u probeert af te drukken, wellicht heeft u daar iets aan veranderd?
Reputatie 7
Badge +5
Als er ergens een foutje opgetreden is in de instellingen dan wordt het lastig zoeken.

Vaak helpt de software volledig verwijderen van de computer en de weer opnieuw installeren.
Badge +6
Ha @anja.dekimpe, heb je de printer inmiddels weer aan de praat gekregen? En heb je iets gehad aan de tips van Bert en A.Deen?
Badge +3
@anja.dekimpe
Als je wel de kopteksten kunt printen en niet de hoofdtekst, betekent het meestal dat je in je tekstverwerker en/of in het betreffende bestand iets verkeerd hebt ingesteld (zal wel per ongeluk zijn gebeurd).

Je zult dus nog een keer moeten instellen dat je de hoofdtekst geprint wil hebben.
Instellingen van de printer hebben er waarschijnlijk niets mee te doen.

(n.b. omdat ik niet in je computer kan kijken, kan ik niet met zekerheid zeggen wat er aan de hand is, maar ik kan wel een gericht vermoeden geven.)
Reputatie 7
Alle codes uit je bericht halen zodat je alleen platte tekst overhoudt (en dan eventueel je bericht naar een nieuw blanco document kopieren) dan kijken of het lukt. Dan je document weer aanpassen, dan weet je of het aan indelingscodes ligt als je het weer niet kunt printen.

Reageer