Misleidende mails, met verzoek van de bank.
Ik heb in korte tijd een mail gehad van de ing en abn met de mededeling dat ten gevolge van een storing veranderingen in mijn account moesten worden aangebracht. Ik kon via de mail inloggen. Mijn reactie was, weggooien die troep. Wie heeft hier ook ervaring mee ?
Hallo juano,
Dit soort mails krijg ik ook weleens van Rabobank. Mijn eerste reactie is dan ook: weggooien! En zeker niet klikken op links waarmee je zogenaamd je gegevens moet wijzigingen.
Eigenlijk gooi ik alle mail van Rabobank weg. Of het is foute boel, of het is reclame denk ik dan.
Maar ik vraag me soms wel af of ik dan niet iets mis.
Sturen banken Überhaupt nog wel belangrijke info via mail? Of kunnen ze gewoon stoppen met hun klanten mailen?
Dit soort mails krijg ik ook weleens van Rabobank. Mijn eerste reactie is dan ook: weggooien! En zeker niet klikken op links waarmee je zogenaamd je gegevens moet wijzigingen.
Eigenlijk gooi ik alle mail van Rabobank weg. Of het is foute boel, of het is reclame denk ik dan.
Maar ik vraag me soms wel af of ik dan niet iets mis.
Sturen banken Überhaupt nog wel belangrijke info via mail? Of kunnen ze gewoon stoppen met hun klanten mailen?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.