Consumentenbond.nl

Misleidende telefonische acquisitie door Caiway

  • 31 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Caiway belt haar leden telefonisch met de aanbieding om gratis 2 maanden Plus TV uit te proberen.

Ik had daar wel interesse in. Op de vraag hoe ik het proefabonnement op kon zeggen indien het mij niet beviel was het antwoord dat een telefoontje binnen de proefperiode voldoende was. Wat daarbij niet werd vertelt is dat Caiway conform de algemene voorwaarden een maand opzegtermijn hanteert... Het gaat niet om veel geld maar om het principe: dit is niet netjes.

Nadat ik mijn irritatie telefonisch heb laten blijken is bij wijze van 'hoge uitzondering' de einddatum gewijzigd in de het einde van de gratis proefperiode. Toch blijf ik desondanks met een kater achter en ga dus nooit meer in op telefonische acquisitie van Caiway. Dit soort praktijken passen niet bij een gerenomeerde provider! http://caiwforum.caiw.nl//images/smilies/e78feac27fa924c4d0ad6cf5819f3554.gif http://caiwforum.caiw.nl//images/smilies/e78feac27fa924c4d0ad6cf5819f3554.gif http://caiwforum.caiw.nl//images/smilies/e78feac27fa924c4d0ad6cf5819f3554.gif http://caiwforum.caiw.nl//images/smilies/e78feac27fa924c4d0ad6cf5819f3554.gif

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Dank dat u uw ervaring deelt (helaas uiteraard van die ervaring). Misschien heeft het nog meer effect als u het (ook) deelt via klachtenkompas.nl !

Reageer