Consumentenbond.nl

monteur betalen of niet

• 23 april 2015
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb op 10 januari dit jaar een Home Cinemaset Pioneer MCSs-FS232 Blu-ray systeem gekocht bij Beerepoot in Hoorn, maar nu doet de radio het niet meer. De enige manier om de radio weer aan te krijgen is; de stekker eruit trekker en opnieuw aansluiten. Dit heb ik nou al zo'n 5 keer gedaan. Nu kan ik wel mijn apparaat meenemen naar Beerepoot, maar als ik hem daar weer aansluit dan zal ie het gowoon weer doen en dan heb ik niets om te laten zien. Als ik een monteur laat komen kost me 65 euro. Ik vindt dat het een fabrieksfout is en dat ik die 65 euro niet hoef te betalen

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Is het probleem te reproduceren? Dus als u de stekker er uit haalt, de radio aan zet, de radio uit zet: gaat hij dan elke keer als u dat zo doet, niet meer aan? Of gaat het soms goed/soms fout? Gaat het 4 van de 10 keer fout, 6 keer goed?
het probleem doet zich sporadish voor. de vorige keer hadden we een bluray gekeken en de dag daarnawilde mijn vriendin de radio aanzetten, maar die deed het hiet. ik had het al eens meerdere keren gehaden toen haalde ik de stekker er uit en er weer in en toe deed ie het weer. ik wil het appparaat niet meeneen naar de winkel omdat ik bij mij de sekker er uit haal en in de winkel er wee in en dan heb ik niets aan.ik wil dat er een monteur lans komt om te horen dat mijn radio het niet doet zonder dat ik die 65 euro moetbetalen

Reageer