Consumentenbond.nl

Motorola Moto G6 Plus 6GB

• 22 augustus 2018
  • 13 reacties
  • 522 Bekeken

Badge
Ik probeer al sinds de launch van de nieuwe Motorola Moto G6 lijn de Plus uitvoering te kopen, maar ik kan nergens de 6GB versie vinden. Ik weet dat het bestaat, want ik zie in veel reviews dat ze zes gigabyte werkgeheugen hebben. Soms staat er ook bij dat er 128 GB opslagruimte bij zit, in plaats van de 64 die ik hier in Nederland kan vinden.
Ik heb buiten alle standaard electronicawinkels ook al op de Duitse Amazon gekeken, maar daar kan ik het ook niet vinden.
Heeft iemand een idee waar ik het kan kopen?

13 reacties

Reputatie 7
Ik zie hem ook nergens dus ik denk dat hij (nog) niet leverbaar is in Europa.
Reputatie 7
https://www.androidplanet.nl/motorola/moto-g6/
is dit ´m?
Reputatie 7
D'r staat nergens expliciet dat hij 6gb geheugen heeft dus is het waarschijnlijk de gewone 4gb.
Reputatie 7
Er staan nog meer sites op het net. Ik heb geen kijk op merken en mogelijkheden, ik keek zomaar uit nieuwsgierigheid.
Reputatie 7
Je kunt het apparaat overal vinden maar dat is de 4gb versie. Er is ook informatie over een 6gb versie maar die wordt i(n Europa) nergens te koop aangeboden.
Reputatie 5
Badge +4
Ik denk dat je in de war bent met de nieuwste versie van Motorola, die is wel 6GB geheugen en 64 of 128 GB opslag.

https://www.computeridee.nl/nieuws/motorola-presenteert-morgen-drie-nieuwe-smartphones/?utm_source=copernica&utm_medium=email&utm_campaign=CID_Nieuwsbrief_20180817&source=Copernica&profileid=390266
Reputatie 7
Badge +7
Hi @waggel,

Is het inderdaad het toestel wat @H. Beukman met je deelde? 🙂
Badge

Dit zijn alle versies die bestaan, volgens Phonegg.com.
Ik ben dus niet in de war met die gekke iPhone X namaak.
Reputatie 6
Badge +5
Ik verwacht dat de telefoon nog niet gepubliceerd is.
Reputatie 6
Badge +5
JEEEEEH EINDELIJK

Gevonden. Eindelijk!
Hij heeft 6GB ram!

Hij is in maart gepubliceerd
Reputatie 7
@TijsZonderH Ik zou niet te snel juichen want volgens mij spreken de specs elkaar tegen.

Reputatie 6
Badge +5
Rechts staan de specs van de telefoon waar je naar kijkt.
Links "De belangrijkste specs
Dus van de stock G6 plus
Reputatie 7
Ik help het je hopen maar volgens mij heeft er iemand gewoon een foutje gemaakt.

Reageer