Beantwoord

Muziek overzetten van oude Ipod touch naar nieuwe Ipod touch mogelijk?

• 13 August 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Geachte Heer/Mevrouw,

Graag wil ik uw hulp invragen bij het overzetten van muziek van een oude Ipod touch, naar een andere nieuwe Ipod touch;

Omdat ik op mijn oude Ipod touch heel vaak direct via Apple Music heb gedownload, En dit niet via de Itunes software op mijn PC heb gedaan, is synchroniseren via de PC/Itunes helaas geen oplossing;[ik zou dan meer dan 1000 nummers missen];

Ook het maken van een zogenaamde reserve kopie helpt niet, want als ik de reserve kopie op de nieuwe Ipod installeer, Blijken nagenoeg alle mp3’s niet echt afspeelbaar te zijn;

Weet u een oplossing voor dit probleem? Is er wellicht software te koop die bijv eerst de hele muziek bibliotheek op de PC zet, Waarna je deze weer kunt kopieren naar een nieuwe Ipod touch?

Ik hoop dat u kunt helpen,

Met vriendelijke groet,

Ronald Preusser

icon

Beste antwoord door E.B.F. Stroeve 13 August 2022, 07:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Het lijkt inderdaad best complex om dat via iTunes te doen, ik vond deze alternatieve manier, wellicht helpt dat: [Wondershare] Hoe kan je eenvoudig muziek op de iPod zetten zonder iTunes

Reputatie 5
Badge +3

@R. Preusser Alle muziek welke je ooit gekocht hebt via Apple music kan je opnieuw downloaden als je inlogt met het account en dan music opened. Eventueel via Algemeen→ music→ toon alle aankopen. 

Reageer