Consumentenbond.nl
Vraag

na reparatie defecte functies

• 17 maart 2020
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Mijn telefoon laadde niet op dus heb ik dat laten repareren bij een bedrijf. Hij laadt nu weer op maar de frontcamera en de vingerprintscanner zijn na de reparatie helemaal defect en de camera aan de achterkant stelt vaak niet scherp. Ik ben meerdere keren teruggegaan naar het bedrijf en ze hebben meerdere pogingen gedaan om het te repareren. Soms werkte het dan weer een paar dagen maar daarna weer defect. Ze zeggen dat het repareren niet lukt en dat de defecten blijven. Wat zijn mijn rechten nu? Ze hebben in principe me telefoon gewoon kapot gemaakt, en ik heb er nog voor betaald ook.

2 reacties

Wat zijn mijn rechten nu? Ze hebben in principe me telefoon gewoon kapot gemaakt, en ik heb er nog voor betaald ook.

Ik zou ze dat maar gaan vertellen en aangeven dat je een oplossing wil. Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Wat voor toestel betreft het en wat denk je dat de restwaarde is?

Het betreft een Samsung galaxy s8 van 14 maanden oud. In deze staat is de waarde van dit toestel denk ik niet meer dan 150 euro.

Reageer