Niet door UPC gecertificeerde Samsung TV UE55H6470

• 2 January 2015
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

De door de consumentenbond als goed beoordeeelde Samsung UE55H6470 is niet door upc gecertificeerd. Kan de cb niet er op aandringen bij UPC dat dat bij een beste koop wel gebeurt. Ik wil hem als UPC gebruiker als tweede tv gaan gebruiken met een CL+ module. Ik lees op de cb site dat hij waarschijnlijk wel te gebruiken is. Klopt dat nog steeds? Zijn er al forumleden-UPC abonnees die deze televisie of andere niet gecertificeerde tv's gebruiken? Het Duitse model is 50 euro goedkopen en in Nederland via internet verkrijgbaar. Zijn er problemen te verwachten als ik die aanschaf?

2 reacties

Badge +2
Je gaat toch niet voor 50 euro risico nemen ?

Ik ben lang bezig geweest voordat ik de HU8500 ging kopen en ben toch wel tot de conclusie gekomen dat ik absoluut een NL model wil en zeker geen, iets goedkopere buitenlands

model. FF rondbellen naar diverse winkeliers levert honderden euros op.

Mijn TV een 55HU8500 heb ik met de cash back actie van 200 euro voor totaal 2100 euro. 1100 euro goedkoper dan de adviesprijs !!!
De vraag is beantwoord door een medewerker van Max ICT B.V.,waar ik de tv wilde bestellen:

De Samsung UE32H6410SS is een Europees model. De CI+ module wordt dus niet ondersteund. Dat is alleen geschikt voor Nederlandse modellen. Wel kunt u een ontvangen van UPC aansluiten met HDMI kabel.

De televisie die Samsung (vermoedelijk in Korea) maakt voor de Nederlandse markt is identiek aan het Europese model, behalve dat er dus geen CL+ modulemogelijkheid is. Jammer want had op een prijs van 470 euro een 50 euro gescheeld.

Wat mij betreft discussie gesloten.

Reageer