Consumentenbond.nl

NLE staat niet meer in de vergelijker

• 10 januari 2019
  • 7 reacties
  • 266 Bekeken

Twee maanden geleden werd in de alles-in-1 providervergelijker op mijn postcode, 8224, ook NLE getoond. Door onvrede met mijn huidige provider Stipte en het grote prijsverschil met NLE ben ik overgestapt. Als alles goed gaat wordt ik over twee weken (een week te laat) aangesloten.
Als ik nu, januari 2019 de vergelijking doe wordt NLE niet meer getoond. Is daar een rede voor?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beste @R. van Pel,

Bedankt voor je bericht. Omdat je vraag in wezen over iets anders ging dan het topic waar je je bericht geplaatst had, heb ik van je bericht een nieuw topic gemaakt. @Silvia_Smit, kan jij R. van Pel verder helpen?
Reputatie 7
Badge +5
Als ik 8224 AB 1 invul, dan staat NLE op de 5e plaats in de vergelijker:

Hallo Bert,

Ging het niet om een Alles-in-1 provider? Dat is toch computer, bellen en TV?

Ik wist trouwens niet dat NLE ook al doet in gas en electra. Een kwalijke zaak. ☺
Reputatie 7
Badge +5
@Léonz scherp, ik heb te snel gelezen.🤓🤔

NLE is trouwens van Budget Energie.
Reputatie 3
Badge +4
@R. van Pel Dank voor je opmerkzaamheid. Het klopt dat NLE, en Tele2, momenteel 'even' niet in onze Vergelijker staan. Dat komt omdat we aan de achterkant (technische kant) input opnieuw verwerken. Hopelijk staan ze er zo spoedig mogelijk weer bij.
Reputatie 5
Badge +6
@Silvia_Smit Mss in zulke gevallen een soort onderhoudsopmerking in de vergelijker plaatsen?!
Reputatie 7
Badge +7
Goede tip, @Raoul Teeuwen! Bedankt.🙂

Reageer