Consumentenbond.nl

NLZIET werkt niet

• 17 februari 2021
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

NLZIET. Het positieve advies van de consumentenbond over NLZIET is onvolledig of slaat eigenlijk nergens op.  Ik zie bergen kritiek dat het niet werkt op de website van NLZIET en ook op Tweakers.\

Het werkt slecht. Deels wel en bij live programma’s is het naatje. Het beeld loopt steeds vast. zeer interessant. Bij andere apps heb ik dit niet. Ook is de klantenservice zo slecht. Onbereikbaar. Simpele protocollen. Het lijkt gewoon nergens op.  Terwijl ze op basis van lezing van de klachten gerust veel meer kunnen doen en ook betere informatie kunnen geven.  Wat een aanfluiting.  Triest. Je zou voor de rechter slepen.\

C. van de Ven Wormer

4 reacties

Ik zie dat niet: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1862247/last

Overigens is het nu de zoveelste keer dat iemand hier diens eigen specifieke ongenoegen komt uiten, waarbij de relatie met dit forum me ontgaat. Voor daadwerkelijke klachten is er of de leverancier zelf, of is klachtenkompas de geëigende weg lijkt me.

ik heb ronalds link gevolgd, maar zie ontzettend veel verwarring en zoekende mensen, dus dat hij mijn klacht als specifieke ongenoegen wegzet, is onjuist en misschien wel manipulatief. Ik lees vooral vragen en weinig duidelijkheid. ik heb de klachtenkompas ingevuld, maar er mist een goede regie iedereen moet het zelf uitzoeken…Ronaldvr reactie is vreemd. hij moet ook naar andere topics kijken.  

Reputatie 5
Badge +4

Ik gebruik NLZiet dagelijks, hooguit 1x per week eens een vastloper. Ik vind dat wel acceptabel. Kan het misschien aan een trage of wegvallende verbinding liggen? Merk of leeftijd van de t.v.?

Als ik dat zo lees lijkt het mij afhankelijk van de hardware die je gebruikt en mogelijk ook van de verbinding. Je kunt het gratis proberen dus als het voor jou setup niet werkt gewoon niet nemen.  Heb je het eerst geprobeerd @cae van de ven en werkte het toen wel goed?

Die editor werkt weer tegen, eindelijk eens Markdown implementeren?

Reageer