Consumentenbond.nl

Office 2007 voor thuisgebruik en studenten ook op Windows 10

• 31 juli 2015
  • 3 reacties
  • 1536 Bekeken

Werkt het Microsoft office 2007 voor thuisgebruik en studenten ook op Windows 10 .

[Opmerking redactie: topictitels iets aangepast zodat deze duidelijker is.]

3 reacties

Ga over een maand of drie eens Googelen, dan zullen de eventuele prolemen wel bekend zijn.
Reputatie 5
Badge +6
Als het een optie is: test het zelf. Installeer evt een nieuwe partitie op een harde schijf, installeer windows 10, en daarop Office2007. Ik richt mijn eigen systeem liefst zelf ook altijd in met 2 partities, waarbij ik tijdens opstarten van de PC kies welke partitie moet worden gebruikt om op te starten. Ik kan dan nieuwe (versies van) een besturingssysteem testen, en als het niet goed genoeg werkt, terugvallen naar de oude partitie. Zie bv http://www.cnet.com/how-to/how-to-partition-your-drive-before-installing-windows-10/ .
Reputatie 1
Badge +1
Ik werk nog met Windows 7 en prijs mij gelukkig nooit aan 8 te zijn begonnen. Er zijn altijd wel weer problemen met nieuwe Windows uitgaven. Waarom moet men steeds met iest nieuws komen? Verbeter gewoon iest ipv van alles overhoop te gooien (W8) en nu weer terug te komen met het oude bureaublad (W10) Natuurlijk si daar wel iest aan : geschoven"om ons maar te doen geloven dat het "beter" is. Wat was er mis met XP om maar wat te noemen. Ik wacht gewoon een jaar voordat ik overweeg naar 10 over te stappen. Men wil eenvoudigweg met iets nieuws komen. W10 is deels oude wijn in nieuwe zakken. Zo blijft de commercie in het leven.

Het probleem met W2007 is natuurlijk dat het niet meer uptodate gehouden is, dus lijkt het mij verstandig om daart toch te gaan updaten; tenzij je er niet mee op het intyernet komt. Dan is er geen probleem met een oud eversie. Heb nog een oud laptopje met W Milennium Daar kom ik niet mee op internet en werkt voor documenten in Word en Excel uitstekend.

Reageer