Vraag

online bestellen bij Jumbo met een surface van Microsoft

• 29 april 2021
  • 12 reacties
  • 98 Bekeken

Bij het bestellen van mijn boodschappen bij Jumbo loopt mijn surface telkens vast. De lijst met eerder gekochte artikelen is niet meer volledig en bij indrukken van een enkele knop, dan loopt heel het programma vast. Bij Jumbo geen storing, werd gezegd en ligt het aan mijn surface. Wat nu te doen? Ik heb de surface al helemaal uitgezet en opnieuw opgestart. Geen verbetering. Ook de sneltoets van Jumbo verwijderd en gewoon ingelogd: geen verbetering. Op mijn oude pc van  Toshiba kan ik wel gewoon inloggen en de boodschappen bestellen. Maar dat is echt een oud gevalletje en dat duurt lang voordat hij opgestart is en eenmaal werkt. Ik wil graag mijn surface weer gebruiken want alleen bij Jumbo site werkt hij niet en voor andere zaken prima. Kan iemand mij een tip geven wat ik moet doen?

12 reacties

Welke browser gebruikt u, en heeft u al eens een ander geprobeerd?

Microsoft Edge. 

Hoe zet ik hem op een andere browser?

Microsoft Edge. 

Hoe zet ik hem op een andere browser?

De meeste Nederlanders gebruiken Chrome en dan hadden we Edge makkelijk als alternatief kunnen proberen. Nu moet het omgekeerd. Vindt u het een probleem om Chrome te installeren?

Ik durf dat niet zo gauw te doen. Ik weet niet wat dat voor gevolgen het heeft voor mijn andere programma's. Hij heeft het wel 2 jaar goed gedaan met Microsoft Edge. Denkt U dat het met een andere browser wel zal gaan en kan dit per programma of gaat dan de hele pc op een andere browser?

Ik heb nu de tijd niet het uit te leggen maar we zouden ook eerst kunnen kijken of we Edge tich niet aan de praat kunnen krijgen, in grote lijnen checken of u de laatste versie heeft en de cookies van de Jumbo even wissen.

Reputatie 7
Badge +4

cookies weggooien en als dat niet helpt even een nieuwe private browser starten en proberen

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb als standaardbrowser Firefox, werkt ook erg goed, poging waard als Chrome niet lukt. 

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb het ook een keer gehad dat de browser wel goed werkt op andere sites, alleen die ene niet. Bij mij lag het aan een extensie zoals Ghostery, Adblock Plus of zo. Die blokkeerde de popup waarmee je cookies kon accepteren of weigeren. Ik heb de extensie niet verwijderd maar even tijdelijk uitgezet. Toen kwam die popup wel, kon ik ja of nee zeggen en werkte de website. Daarna de extensie weer aangezet.

Hier staat hoe je in Edge extensies tijdelijk uitzet. Misschien helpt dit?

@Annemies van de Wijdeven Laten we anders eerst eens even controleren of de nieuwste Edge dit probleem ook heeft. Start u Edge, rechtsboven ziet u drie puntjes voor het menu, ga naar instellingen en de onderste optie “Over Microsoft Edge” klikken en dan zie ik “Version 90.0.818.51”. Hij zal bij u ook ongetwijfeld updaten dus probeert u daarna of het probleem er nog steeds is. Zo ja, verwijderen we daarna de cookies.

het is precies zoals u gezegd heeft. De nieuwe versie werkt prima. Het beleid van Microsoft is veranderd en geeft geen seintjes meer dat je moet updaten. Vandaar dat er bij mij een oude versie opstaat. Ik ga nu eens per maand updaten om dit probleem te voorkomen. Maar nog hartelijk bedankt voor uw hulp. Met vriendelijke groet,  Annemies van de Wijdeven

Microsoft update het ook hoor maar niet altijd onmiddellijk. Dus tenzij u weer eens een raar probleem in de browser heeft, waar updaten zou kunnen helpen, hoeft u het niet handmatig bij te houden hoor.

Afijn, zo komen we niet eens toe aan cookies verwijderen:thinking:

Dat had ik trouwens gisterenavond al geprobeerd maar zonder succes. Weer wat wijzer geworden.🙄

Reageer