Ik ben boos op Mijn Domein
Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb gehad met Mijn Domein. Ik heb het idee dat hun website verre van optimaal functioneert. Eerder vorig jaar kreeg ik plotseling na 5 jaar niks gehoord te hebben een brief van een deurwaarder omdat het schijnt dat een rekening niet had betaald. Ik heb wat emails van toen terug gelezen en heb bij mijndomein aan gegeven dat ik problemen had met het annuleren van mijn abonnement.
ik heb uiteindelijk de helft van de rekening betaald en daar moesten zij het maar mee doen en gingen daar mee akkoord. Stel dat ze niet akkoord gingen, dan zouden ze niks krijgen.
Uit woede tegenover mijndomein heb ik vorig alle jaar abonnementen geannuleerd en vandaag krijg ik weer een rekening van ze. Ik weet van ze dat ze echt *slecht bereikbaar zijn, ik begin alweer te koken. Dus ik probeer mij naar de contactpagina te navigeren en heel wat bugs en error later kom ik er achter dat zij totaal niet open staan voor contact!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik mij niet kan verweren terwijl zij gewoon de machten hebben automatische incasso's toe te passen of zelf incassobureaus in te schakelen
help alsjebieft

*[Aangepast door beheerder vanwege onwelvoeglijk taalgebruik]