Consumentenbond.nl

Ontzettend boos op MijnDomein.nl

• 23 februari 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Ik ben boos op Mijn Domein

Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb gehad met Mijn Domein. Ik heb het idee dat hun website verre van optimaal functioneert. Eerder vorig jaar kreeg ik plotseling na 5 jaar niks gehoord te hebben een brief van een deurwaarder omdat het schijnt dat een rekening niet had betaald. Ik heb wat emails van toen terug gelezen en heb bij mijndomein aan gegeven dat ik problemen had met het annuleren van mijn abonnement. 

ik heb uiteindelijk de helft van de rekening betaald en daar moesten zij het maar mee doen en gingen daar mee akkoord. Stel dat ze niet akkoord gingen, dan zouden ze niks krijgen.

Uit woede tegenover mijndomein heb ik vorig alle jaar abonnementen geannuleerd en vandaag krijg ik weer een rekening van ze. Ik weet van ze dat ze echt *slecht bereikbaar zijn, ik begin alweer te koken. Dus ik probeer mij naar de contactpagina te navigeren  en heel wat bugs en error later  kom ik er achter dat zij totaal niet open staan voor contact!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik mij niet kan verweren terwijl zij gewoon de machten hebben automatische incasso's toe te passen of zelf incassobureaus in te schakelen

help alsjebieft 

*[Aangepast door beheerder vanwege onwelvoeglijk taalgebruik]

3 reacties

Heb je ook wel hier naar gekeken?

https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/360004158818-Domeinnaam-opgezegd-maar-toch-een-factuur

Een domeinnaam wordt jaarlijks verlengt. Was de domeinnaam al verlengd op het moment dat je de opzegging hebt aangevraagd? Dan gaat de opzegging per eerstvolgende verlengdatum in.
Dat is 1 jaar later en dan ontvang je voor dit jaar nog wel een factuur.

Over verbinding maken: Heb je wellicht (3rd party) cookies uitstaan? Ik zie dat ik in Firefox (waar ik allerlei cookie/javascript/adblocker restricties aan heb staan) ook geen goede inlogpagina krijg en in Edge wel.

Heb je ook wel hier naar gekeken?

https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/360004158818-Domeinnaam-opgezegd-maar-toch-een-factuur

Een domeinnaam wordt jaarlijks verlengt. Was de domeinnaam al verlengd op het moment dat je de opzegging hebt aangevraagd? Dan gaat de opzegging per eerstvolgende verlengdatum in.
Dat is 1 jaar later en dan ontvang je voor dit jaar nog wel een factuur.

Dank je wel. Ik heb het vorig jaar opgezegd dus ruim op tijd, maar kon het net alsnog wéér opzeggen. Nogmaals bedankt want op deze pagina kon ik hun wel een bericht sturen en voel ik niet meer alsof ik vastgeboeid zit. 

Na het opzeggen krijg je de optie om een toelichting te geven maar dan wel in een heel klein single-lined tekst veld. Ja, dan vraag je gewoon om korte antwoorden zonder enige opbouwende kritiek. 

Badge +8

Hi @Boze Barry, wat vervelend dat het contact met MijnDomein zo slecht verloopt. Je kunt eventueel ook nog een klacht plaatsen op ons Klachtenkompas. Hopelijk helpt dat!

Reageer