Oplichting webshop computerartikelen

  • 3 December 2014
  • 1 reactie
  • 651 Bekeken

Hallo. Ik ben Belg en bestelde onlangs enkele producten bij "Trendy Computers" uit Sluis (ze hebben ook een fysieke winkelruimte). Zei http://www.trendycomputers.nl

Kort verhaal:

Ik bestelde en betaalde online enkele producten (230 euro). Ik kreeg deze thuis toegestuurd maar er zat een foutje in ÉÉn van de bestelde producten. Na onderling overleg stuurde ik deze terug en men ging het juiste product opnieuw opsturen. Ik heb nooit meer iets gekregen. Mails en telefoons worden genegeerd of er worden valse beloftes gemaakt. Ik weet niet wat ik kan doen en heb het gevoel dat ik mijn geld definitief kwijt ben.

Uitgebreid verhaal

zie http://tweakers.net/shopreview/9177/trendy-computers/shopreviews/ (reactie van 3 december door "clubje")

Als Belg voel ik me ongewapend tegen dergelijke praktijken. Ik betaal maar ze leveren niet. Dit is regelrechte diefstal. Ik heb het gevoel dat men erop rekent dat ik de strijd niet ga voeren. En ze hebben gelijk, want wat kan ik doen en waar kan ik terecht? Ik heb al verzendkosten en belkosten gemaakt (samen 31 euro) bovenop de aankoopkost van het niet-geleverde product. Ik wil geen bijkomende nutteloze kosten meer maken.

Het is om je geloof in de mensheid te verliezen...

alvast bedankt voor jullie hulp en/of reactie

Dries

1 reactie

Badge +2
Beste,



Stap naar uw rechtbijstandsverzekering.

Bewaar uw mailverkeer met trendy computers goed (bewijs)

Trendy computers zou toch aan moeten tonen dat u heb getekend voor ontvangst 2-e zending en dat kunnen ze dus niet.



Groet en succes

Reageer