Ik wil dat opzeggen maar
het kan niet vinden hoe dat te doen en vrees dat ze straks ongevraagd de licentie
gaan verlengen
Is deze vrees terecht?
Ze zijn tot nu toe zeer slecht bereikbaar, laten niets van zich horen en sturen slechts onderstaande mededeling op al mijn vragen en ik krijg geen echt antwoord
We hope this email finds you well. We wanted to let you know that your request, ticket no: 2018092708120002 is currently being reviewed and you will receive a response as soon as possible.
Ik krijg geen enkele grip kan op de activiteiten van dit bedrijf
Het doet zijn eigen ding zeg maar.
Sinds kort opent elke webpagina (fire fox zowel explorer) in het Bitdefender programma en veel van de mogelijkheden die beide browsers bieden worden dan onbereikbaar.
Kan het niet stoppen waar ik ook in de instellingen zoek
Ook de wallet met al mijn wachtwoorden die ik heb aangelegd vind ik moeilijk te vertrouwen, het internetbankieren lukt bijvoorbeeld vaak niet in het programma, bovendien als ik de licentie straks weet te beëindigen ben ik dit natuurlijk al deze gegevens kwijt
De indruk is ook dat het internet in zijn geheel sterk wordt vertraagd (zeker nu alle webpagina dubbel worden geopend 1 gewoon in de browser en een fractie later opent de pagina ook in Bitdefender en lijkt heersend)
Op het internet gezocht naar antwoorden, maar helaas
Dan maar eens op het forum informeren
Alvast mijn dank aan de meedenkers
Beste antwoord door H. Beukman
Bekijk origineel