Playstation account gehackt

• 7 August 2018
  • 8 reacties
  • 2263 Bekeken

Hoi mijn acc is al 1 maand gehackt me broer zij dat me acc is geband maar ik kijk nu weer op mijn acc en dat is er een nummer geluistert dus ik geloof er niks van wat hij zeg hij wild gwn niet dat ik me acc terug krijg maar ik heb daar een spel op gekocht en al me gegevens staat op mijn acc dus hoe moet ik ooit me acc terug krijgen?

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Heb je support gecontacteerd?

Zie PlayStation support voor gehackte accounts.

Beste, mijn PlayStation account is gehackt mijn fortnite account van meer dan €1000 euro staat erop en veel games als je kan helpen ps naam * bedankt.

*[privacygevoelige gegevens verwijderd door beheerder]

Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Asokirkuk, ben je inmiddels wat verder gekomen met het herstellen van je account?
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Asokirkuk ,

Van harte welkom op het forum! Het lijkt me handig om (zoals @TijsZonderH aangeeft) Sony Nederland te bellen om te checken wat er met jouw account aan de hand is. Ze zijn te bereiken op: 020 709 5025

Ik zie wel dat het account een maand geleden voor het laatst online is geweest. Muziek waar je het over hebt is een spotify app, dus dat heeft -volgens mij- niet direct iets te maken met jouw PSN account, maar dat durf ik niet met alle zekerheid te zeggen. Als het account gehackt is, dan direct je wachtwoord wijzigen. Als het een ban betreft, dan dien je dit te checken met Sony. Een ban krijg je als iets doet tegen het reglement van Sony.
Reputatie 6
Badge +5
Heb je al een email gestuurd naar Playstation?
Hun zullen gerust kunnen helpen met je account terug krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
al dat gehackt maakt blijkbaar ook je toetsenbord stuk.....
Reputatie 6
Badge +3
Ik neem aan dat psn acc staat voor PlayStation Network Account.

Waarom denk je dat, dat gehacked is ?

Kun je niet meer aanmelden met email adres en password ?

Wat als je de optie password vergeten / nieuw password kiest ?
Reputatie 7
Hoebedoellie?

Reageer