Beantwoord

PlayStation acount gehackt

• 9 January 2018
  • 16 reacties
  • 22477 Bekeken

• Bondsbeginner
  • 0 reacties
hallo mijn PlayStation account is gehackt het e-mail adres is gewijzigt van mij hoe kan ik mijn account terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Raoul Teeuwen 9 January 2018, 08:21

Bekijk origineel

16 reacties

Kijk maar eens naar dit draadje over gehackte playstation accounts .
Reputatie 5
Badge +6
Contact opnemen met Sony Playstation: https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/ . En om herhaling te voorkomen even nagaan hoe het zou kunnen dat je wachtwoord achterhaald is. Gebruik je misschien hetzelfde wachtwoord op meerdere sites en is 1 daarvan gehacked zodat ze daardoor je wachtwoord wisten? Ben je gephished en heb je je wachtwoord ingevoerd op een site van bad guys? Had je een te makkelijk wachtwoord? Heb je je account gedeeld?
Hallo ik ben gisteren denk ik gehackt want ik moet ineens een nieuw wachtwoord invullen en toen wist ik die niet meer en mijn e mail was ook veranderd ik weet nu niet meer wat ik moet doen ik hoop snel reactie te krijgen alvast bedankt
Badge +8
Hi @Werner landa, wat vervelend! Heb je bovenstaande reacties in dit topic al bekeken? Hopelijk kun je hiermee verder! Succes!

Contact opnemen met Sony Playstation: https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/ . En om herhaling te voorkomen even nagaan hoe het zou kunnen dat je wachtwoord achterhaald is. Gebruik je misschien hetzelfde wachtwoord op meerdere sites en is 1 daarvan gehacked zodat ze daardoor je wachtwoord wisten? Ben je gephished en heb je je wachtwoord ingevoerd op een site van bad guys? Had je een te makkelijk wachtwoord? Heb je je account gedeeld?

Beste Raoul Teeuwen, 

Mijn account is gehacked door een phishing link. Heeft u enig idee wat ik nu zou kunnen doen? Mijn E-mail is veranderd. Alvast bedankt.

Mvg, Brinky

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Brinky Youtube,

Heb je al contact met Sony opgenomen zoals @Raoul Teeuwen eerder voorstelde?

Misschien kan @Lou1 ook vertellen of het probleem voor hem inmiddels verholpen is. 

Succes!

Beste mensen,

Mijn zoon meldde me net dat zijn playstation gehackt is. Als ik tracht het wachtwoord te resetten, komt er geen e-mail toe. Blijkbaar is het e-mailadres gekoppeld aan de Id gewijzigd. En kunnen niet meer inloggen. Ik heb van playstation een melding ontvangen dat deze gewijzigd is. Als ik op de link druk kom ik gewoon op de website terecht.

Ik heb gezocht op de website van playstation. Echter kom ik niet tot de juiste oplossing. 

In het verleden heb ik al eens contact gehad met playstation Belgïe via e-mail ivm wachtwoorden. Maar ik kan deze niet terug vinden op de website en niet in mijn mailbox. Kent iemand de mailadressen?

Telefonisch kan ik ze pas bereiken vanaf donderdag 02/01/2020.

De hacker heeft hem allereerst benadert in een gesprek. Daarna is hij zelfs zo laf geweest om mijn zoon een bericht te sturen dat hij hem ging hacken. De gebruiker zijn ID was op 01/01/2020 01:21 “marines354400”.

Het bericht heb ik nog kunnen bemachtigen via foto met mijn gsm. Dit zal ondertussen wellicht verwijdert zijn door de nieuwe gebruiker.

Reputatie 5
Badge +6

Kent iemand de mailadressen?

Via https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/#!/ kun je zoeken op “ongeautoriseerde transactie” en dan bv kiezen voor PS3 > onderin staan dan ‘Bel ons’, maar helaas zijn ze sommige dagen gesloten idd.

(lange route is: niet op een tekst zoeken, bv PS3 kiezen, daarna ‘Mijn account en beveiliging’, daarna ‘Inloggegevens en verificatie’, daarna ‘Onbevoegde toegang / gestolen account ’ vind ik een telefoonnr. Als ik op die pagina bovenin klik op ‘Volledig artikel bekijken’ dan staat onder “Is mijn account gecompromitteerd?” > “Je vindt de juiste contactpersoon door hier te klikken en 'ongeautoriseerde transactie' in te typen in de zoekbalk. De optie 'bel ons' wordt onder aan de pagina weergegeven.” > en dan kom je, merkte ik, weer op de 1ste pagina uit ;-))

Mijn PlayStation account is gehackt, ik kreeg opeens een vriendschapverzoek en een bericht en ik aanvaarde hem en ik kon niet meer op mijn account, er stond minstens 45 games erop dat ik gekocht heb, wat kan ik doen om mijn account terug te krijgen?

Hallo,

Vandaag om 11:15 kreeg ik een mail dat mijn wachtwoord was gewijzigd en niet veel later werd mijn online ID gewijzigd. Ik ontvang nu ook geen mailtjes meer en ben oprecht ten einde raad. Ik heb mijn account LikeAsmokE al jarenlang en kan er nu niet eens meer inkomen. Het is nu gewijzigd naar miad_baibordi. Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen want het komt niet meer in mijn email adress. Ik heb geprobeerd playstation te bellen maar dat lukte niet. Als iemand hier raad mee heeft alle hulp is welkom want.

Lars

Bellen met Sony, niemand anders kan je helpen.

Dat hen ik meerdere keren geprobeerd. Ik krijg de hele tijd de melding dat ze op dit moment gesloten zijn .terwijl de support lijn nu wel open moet zijn

Toch is Sony de enige partij die je kan helpen. Kun je niet op een andere manier contact krijgen via iets als Facebook, Twitter, chatten via de site ik noem maar wat. Ze kunnen toch niet helemaal onbereikbaar zijn?

Badge +8

Hi @Gebruiker10101010101010, ik heb je vraag even verplaatst naar dit vergelijkbare topic. Hopelijk krijg je snel contact met Sony!

Dankjewel Imke word heel erg gewaardeerd

Ik heb een twitter bericht naar ze gestuurd helaas nog gene reactie ontvangen.

wel bedankt voor het meedenken

Reageer