Hoi, ik ben nieuw op de site.
ik heb een vraag over printercartridges, specifiek over hp 8710 printers. dit is geen goedkope printer.
Ik druk hoofdzakelijk af in zwart-wit, ik heb hiervoor een extra grote cartridge gekocht. Mijn kleuren cartridges waren nog half vol. Plots bleek er zomaar 2 cartridges leeg te zijn. Dat kon absoluut niet. Enkle weken laten nu ook de laatste kleuren cartridge bleek leeg te zijn. Volgens het het systeem programma verkeren mijn cartridges in goede gezondheid, dus geen problemen met de inktkoppen of id.
ik heb uit gezonde argwaan een gaatje geboord in mijn cartridge en wat bleek, de boorpunt was nat van de inkt. Maw deze blijken dus helemaal niet leeg te zijn. Is dit een vorm van oplichting om mensen hoog in de kosten te brengen om cartridges aan te schaffen, die zij niet gebruiken. Zo ja, dan zal er toch eens opgetreden moeten worden om dit aan de kaak te stellen. Nu moet ik voor minimaal E80,- cartridges kopen die ik helemaal niet gebruik, anders kan ik niet printen.
Graag hoor ik of er meer issues zijn tav het zogenaamd leeg zijn van cartridges.
Daarnaast zou ik het verwachten dat de consumentenbond dit topic serieus oppakt en de bewuste printerleveranciers hun wijst op hun verantwoordelijkheden jegens hun klanten.