Consumentenbond.nl

Problemen bij aanmaken e-mailadres Yahoo?

Toon eerste bericht

31 reacties

Hallo MrsJones,

Yahoo als browser? Yahoo is wel een zoekmachine, maar een browser: neen.

Zoals ik reeds zei: ga naar 'yahoo.com' of 'yahoo.nl', of yahoo.de', of ýahoo.fr', en log in.

Zo deed ik het vroeger ook in de bibliotheek.
Reputatie 7
O, dus dat zou ik als zoekmachime moeten installeren, geen haar op mijn hoofd, dan loop ik over van de reclame want bij Yahoo moet je zes adblockers installeren en dan helpen ze nog niet. Ik was met een privéberichtje bezig om iets te verduidelijken maar ik klikte verkeerd, gelukkig had ik pas één regel. Inloggen heb ik gedaan zoals je hier schrijft. Dat gaat goed maar alleen op de pc.
Reputatie 7
Maar, hier komt weer een domme vraag, voor sommige dingen met de computer draai ik mijn hand niet om maar dit stelde me weer voor raadselen. Als ik Yahoo als zoekmachine installeer en dan de rest van de aanwijzingen volg (wat er verder komt weet ik niet omdat ik het toen heb afgekapt) kan ik die zodra ik kan inloggen toch weer vervangen door DuckDuck? Dat zijn van die dingen die ik nooit durf te proberen op mijn ipad, ook omdat hij nogal vol is, wel op de computer maar daar hoefde ik nadat ik eindelijk het mailprogramma in de balk had niet meer zo moeilijk te doen.
Reputatie 6
Badge +6
Als je een Flickr account aanmaakt moest je inloggen bij Yahoo en kreeg je er een Yahoo Mailaccount erbij. Maar ik had al meer dan genoeg, dus ik heb het nooit gebruikt. Wel kwamen de nieuwe privacy voorwaarden daar steeds in. Of als een keertje iemand een foto van je leuk vond.

Nu ben ik PRO geworden bij Flickr, staat mooi naast m'n naam, kost een paar centen via internet overgemaakt aan zo'n rijke st....rd daar in de USA, en nou hebben we de belofte van hem gekregen dat we vanaf deze maand januari ook zonder Yahoo bij onze foto's kunnen inloggen. Afwachten maar. Ik heb nog een ongebruikt Yahoo emailadres over straks, iemand interesse?
Reputatie 7
Ik bedank voor het aanbod @Jan , eentje bij Yahoo vind ik genoeg, ik heb voor mezelf vijf adressen en drie aliassen, ik gebruik er tegenwoordig nog maar twee.
O, dus dat zou ik als zoekmachime moeten installeren, geen haar op mijn hoofd, dan loop ik over van de reclame want bij Yahoo moet je zes adblockers installeren en dan helpen ze nog niet.
Zoals ik in het begin al zei: installeer de browser-extensie 'Webmail Ad Blocker' en je bent geheel reclamevrij.

Van een verplichte zoekmachine is eveneens geen sprake. Ik gebruik zelf uitsluitend Startpage en Qwant.
.
Anders zou ik zeker geen 13 jaar bij Yahoo! zijn gebleven (ben uiterst kritische consument).

Reageer