Problemen met backup van NAS naar pcloud.com

  • 12 October 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Goedendag,

Vorige week heb ik een lifetime cloudopslag van 2TB gekocht bij pcloud.com. Prima deal vind ik.
Met mijn NAS van Synology heb ik via Cloud Sync back-up taken aangemaakt naar mijn pcloud opslag. Dit loopt via WebDAV. En dat werkt op zich.

Het probleem is dat om de zoveel minuten de verbinding wordt verbroken: "Fout De autorisatie van uw publieke cloudaccount is ingetrokken of verlopen. Maak opnieuw een verbinding met de account." Na opnieuw opgeven van mijn ww loopt ie weer even.
Probleem heb ik bij pcloud.com en bij Synology voorgelegd en allebei zeggen ze dat het zeker niet aan hun kant ligt maar 100% bij de ander.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Vriendelijke groet,

Jaap


1 reactie

Dit is een bekend probleem en Synology zou het op kunnen lossen door pcloud te integreren in hun Cloud Sync maar ze lijken dat voorlopig niet van plan zijn. 

Reageer