Consumentenbond.nl

Problemen met overzetten foto's en video's Photo fun Studio 9.8 PE

• 17 mei 2020
  • 4 reacties
  • 339 Bekeken

Badge

Ik heb een Panasonic kleinbeeld foto toestel,gebruik voor de overdracht naar mijn laptop het software programma Photo fun Studio 9.8 PE.

Ik gebruik het al 4 jaar naar tevredenheid  vele video's op mijn laptop gezet nu krijg een melding,the number of folders that can be registrered has been exeeded. Up to so folders can be set.

Vraag wat moet ik doen?

Mijn laptop heeft het Windows 10 programma.

Vrg A B P.

4 reacties

Badge +1

Beste A.B.P., er is iets mis gegaan met het intypen van de vraag, waarschijnlijk stond deze tekst op klembord. Gaarne even aanpassen in een betere probleemomschrijving.

Ik zie bij Panasonic wel een update voor dit programma:

PHOTOfunSTUDIO 10.1 PE Download Program

Misschien eerst dat proberen?

Badge +8

Beste A.B.P., er is iets mis gegaan met het intypen van de vraag, waarschijnlijk stond deze tekst op klembord. Gaarne even aanpassen in een betere probleemomschrijving.

Hi @J.W.M. v.d. Dries, ik heb de titel inmiddels aangepast! :relaxed:

Badge +8

Hi @A.B. Poot, heeft de tip van J.W.M v.d. Dries geholpen?

Badge

Hi ,J.W.M de Vries,

Bedankt voor de tip,ik heb het update programma van Panasonic,PhotofunStudio10.1PE gedownload.

Daarna heb de video' s 1 keer kunnen overzetten,bij de 2de maal kreeg ik weer melding dat het maxium van 30 folders is overschreden,namelijk: the number of folders that can be registrered has been exeeded. Up to so 30 olders can be set.

Het zelfde programma staat ook op de  laptop van mijn vrouw,wordt minder gebruikt,geen problemen.

Ik breng ze nu later over naar mijn laptop.

Vrg A B Poot

Hi @A.B. Poot, heeft de tip van J.W.M v.d. Dries geholpen?

Imke.

Helaas heeft de tip niet veel geholpen

Maar toch bedankt voor de tip,ik heb het update programma van Panasonic,PhotofunStudio10.1PE gedownload.

Daarna heb de video' s 1 keer kunnen overzetten,bij de 2de maal kreeg ik weer melding dat het maxium van 30 folders is overschreden,namelijk: the number of folders that can be registrered has been exeeded. Up to so 30 olders can be set.

Het zelfde programma staat ook op de  laptop van mijn vrouw,wordt minder gebruikt,geen problemen.

Ik breng ze nu later over naar mijn laptop.

Vrg A B Poot

.

Reageer