Consumentenbond.nl
Beantwoord

Providers glasvezel

• 10 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

• Nieuwe deelnemer
  • 0 reacties
Ik overweeg over te stappen van KPN naar T-Mobile thuis. Kan ik de draadloze verbindingset die ik nu boven gebruik gewoon blijven gebruiken?
icon

Beste antwoord door Silvia_Smit 10 oktober 2017, 13:08

@Booke
Normaal gesproken kun je die gewoon blijven gebruiken.
Ik ben nog benieuwd waarom je wilt overstappen, ben je niet tevreden over KPN?
En voor als je nog koopadvies wilt, check dan ons keuzeadvies voor internet en tv pakketten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
@Booke
Normaal gesproken kun je die gewoon blijven gebruiken.
Ik ben nog benieuwd waarom je wilt overstappen, ben je niet tevreden over KPN?
En voor als je nog koopadvies wilt, check dan ons keuzeadvies voor internet en tv pakketten.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @Booke,

Ik ben benieuwd of je vraag zo beantwoord is door mijn collega.
Zo ja, dan kun je haar antwoord als ''beste antwoord'' markeren.
Wanneer je dit doet, kom er bij je topic te staan dat je vraag beantwoord is en kunnen andere gebruikers er zo ook wellicht een antwoord uit halen. 🙂

Is het inmiddels ook gelukt om je keuze te maken?
Ik ben benieuwd.

Tot snel!
Beste Silvia/ Monique,

Ik ben opzich wel tevreden over KPN, maar KPN is duur.
Ik ben opzoek naar mensen welke deze overstap ook hebben gemaakt, en de draadloze verbinding set (geleverd door KNP) probleemloos kunnen gebruiken bij hun nieuwe provider, met name bij T-Mobile thuis. Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +7
Beste @Booke,

Ik begrijp dat je op zoek bent naar andere ervaringen met deze overstap dus.
Helaas kan ik je daarbij niet helpen, maar ik hoop natuurlijk dat andere community gebruikers snel zullen reageren!

Vriendelijke groet,

Monique van de Beek
Reputatie 3
Badge +3
In de meeste gevallen kun je de oude KPN set hiervoor gebruiken, maar dat hangt af van het type. Kun je het typenummer hier wellicht posten?

Het werkt namelijk zo:
Glasvezel ---> Modem ---> Router ---> WiFi

De modem is vaak een apart kastje, maar bij sommige (oudere) installaties is dit één apparaat en daar is het van afhankelijk.

Zelf heb ik T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone) en daar ben ik zeer tevreden over. Daar wordt ook een goede (ZyXel) draadloze router bij geleverd.

Reageer