Reclame in het menu van je smart tv: wat vind jij daarvan?

• 26 January 2017
  • 30 reacties
  • 782 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Philips gaat videoreclames in menu van smart tv’s tonen. De fabrikant wil voor alle televisies die zijn uitgebracht na 2013 een update uitbrengen met deze nieuwe functie.

Daarnaast zijn er plannen om de advertenties persoonlijk te maken. Op basis van je kijkgedrag en het gebruik van je televisie worden de advertenties dan op maat gemaakt.

Wat vind jij daarvan? Wat verwacht je als consument van updates die de fabrikant uitbrengt?

30 reacties

Op internet heb ik al de grootste moeite om de ongevraagde reclame en dergelijke te weren.

Dat is een reden om de update niet te installeren. Tenminste, als ze zo eerlijk zijn je daarover te informeren en aan jouw de keus laten.

Hoop dat LG dit slechte voorbeeld niet volgt.

Reden ook om nooit een Philips TV meer te kopen.

Maf dat als je hier een duidelijke mening pst die eerst gemodereerd moet worden. Duidelijke antwoorden zijn dus niet gewenst. Eens met Hartemink

Maf dat als je hier een duidelijke mening pst die eerst gemodereerd moet worden. Duidelijke antwoorden zijn dus niet gewenst.

En probeer je nou werkelijk te zeggen dat de bond actief meningen onderdrukt op dit platform? Want zo klinkt het mij wel in de oren.

Reputatie 6
Badge +4

Recent nog een “Philips” t.v. gekocht voor op de logeerkamer, geen reclame van de fabrikant te bekennen.

Maf dat als je hier een duidelijke mening pst die eerst gemodereerd moet worden. Duidelijke antwoorden zijn dus niet gewenst.

En probeer je nou werkelijk te zeggen dat de bond actief meningen onderdrukt op dit platform? Want zo klinkt het mij wel in de oren.

Ik gebruikte een woord dat waarschijnlijk een filter triggerde waardoor mijn bericht niet geplaatst werd en ik inmiddellijk een bericht kreeg dat mijn bericht niet geplaatst werd.

In de hoop dat een andere spelling door het filter komt: het woord was w@1gel1jk.

Reageer