Consumentenbond.nl

Samsung S9 Blue week Deals komt afspraken niet na!

• 21 januari 2019
  • 0 reacties
  • 215 Bekeken

Badge
Beste mensen,

Op 29 november 2018 kocht ik een Samsung S9 met de aktievoorwaarde "Blue week Deals "tot 150,- retour binnen zes weken. Na aankoop direct de registratie gedaan conform voorwaarden Samsung en hiervan ook bevestiging ontvangen dat toestel binnen de aktievoorwaarde valt. Uitbetaling binnen zes weken uiterlijk.

Heden echter ontvang ik van Samsung een mail met het volgende bericht:

Je hebt deelgenomen aan onze succesvolle Blue Week Deals: Samsung Galaxy Smartphone promotie, waarbij je tot 150 euro retour krijgt. Na deze aankoop heb je alle benodigde documenten toegestuurd om het retourbedrag te ontvangen.
Door het overweldigende succes van deze promotie gaat het ons niet lukken om het retourbedrag binnen de termijn van 6 weken aan je uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan.
Je ontvangt naar verwachting in week 6 (de week van 4 t/m 10 februari 2019) het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer. Wij sturen een bericht zodra wij het geld naar je overmaken.

Einde citaat.

Ten eerste vind ik zes weken wel ruim genoeg voor het bedrag over te maken, ten tweede afspraak is afspraak, ten derde Samsung doet dit gewoon en ik lees op internet veel klachten met akties en veel te laat terug betalen. Mensen moeten er haast zelf achteraan gaan voor hun geld terug te ontvangen. Verder spreekt Samsung nu van een verwachting en niet van een uiterlijke termijn/datum. Hoe lang gaat dit dus werkelijk duren????????

Mijn vorige ervaring met een aktie m.b.t. een laserprinter heb ik ook ruim drie maanden gewacht en na veel mailen en bellen het geld terug ontvangen. Dat noemt men klantvriendelijk bij Samsung?

Voor mijn gevoel krijgt Samsung teveel aandeel van de markt en macht dus, ze speelt met klanten.

Ik heb mijn eerste Samsung gekocht en tevens mijn laatste nu. Niet vanwege het geld maar hoe men om gaat met klanten bij Samsung. Misschien zijn er meer mensen die lid zijn van de consumentenbond en hier ook ervaringen mee hebben dat Samsung "de draak steek "als het gaat om akties en geld terug storten?

Groetjes
John

0 reacties

Geen reactie

Reageer