Smart home-accessoires van de Action

• 16 October 2019
  • 54 reacties
  • 23572 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Smart home-accessoires van de Action: goedkoop, maar geen rommel.

Sinds kort verkoopt Action smart home-accessoires van het merk LSC Smart Connect. In het assortiment zitten o.a. slimme lampen en bewegingsmelders. De meeste producten kosten maar €10 of minder. Wij waren benieuwd: werken de producten wel naar behoren? Wij hebben daarom zes producten getest en zetten alle voor- en nadelen op een rijtje. Lees hier onze bevindingen. Mocht de link even niet werken (er wordt technisch onderhoud aan een deel van de de site verricht), klik dan hier.

Ben jij al bekend met deze producten van de Action?

54 reacties

Ik begrijp echt werkelijk waar niet waarom je een app nodig hebt om een licht aan te zetten.

Als je loopt naar de licht knop is het nog gezond voor je ook.

Is dat niet ook zo voor uw televisie of het open doen van uw autodeuren?

U heeft geen afstansdieningen huis ?

Oh...  dat is heel wat anders natuurlijk zult u zeggen. 

Ik vind het arrogant alleen te kijken of je het zelf nuttig vind,  en als dat niet zo is  anderen voor lui uit te maken.

Ook al zeg je dat natuurlijk niet letterlijk.

Terwijl je het systeem niet eens kent. 

Je hoeft geen app te gebruiken,  er zijn ook schakelaars die je bijvoorbeeld naast je bed kunt leggen of op meerdere plaatsen kunt ophangen.  Of je kunt ze met je stem verdienen.

Ik ben blij dat ik mijn oma van 95 op tijd heb kunnen laten leren met deze dingen om te gaan.

Handen amper te gebruiken, maar ze zet wel wekkers, belt draadloos,  zet de radio met haar stem aan.

Allemaal zonder schakelaars waar ze niet naar toe kan lopen.

Reputatie 5
Badge +6

Nog een beoordeling (review is het niet) van de Action LSC spullen door een ander: https://ictoblog.nl/2020/02/18/action-lsc-smart-connect-home-producten-kopen-of-niet .

goedendag allemaal,

Ik heb een smart lamp de a60. Deze had ik ook geinstalleerd maar na stroom uitval niet meer aan te krijgen. Lamp ook gereset maar krijg geen connectie met mijn foon. Wifi staat op 2.4 ghz en de 5ghz staat uit. Wie kan mij helpen.

Mvg Mirco

Badge

Ik heb een review geschreven over een slimme Osram Zigbee lamp.  Daar wordt ook in gemeld dat Lampen van de Action vaak een storend geluid maken.  In mijn review wordt dit nader uitgelegd.

Het meest populaire hoofdstukje van deze review is : “Is deze “slimme” (Zigbee) lamp DOM”. Die vraag kun je natuurlijk ook stellen over een “slimme” Action lamp!

**

Daarnaast heb ik op een Tweakers forum ook een schrijven geplaatst waar beschreven wordt waaraan een draadloos  Alarm/smarthome zou moeten voldoen. Ook hier staat veel informatie die je kunt gebruiken voor Smarthome en Alarm spullen zoals die van de Action. 

**

Veel leesplezier.

*[Bericht aangepast door beheerder] 

Reageer