Consumentenbond.nl

Smartphones: waar wil jij meer over weten?

• 17 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
De smartphone-informatie op onze website staat alweer een paar maanden live in zijn vernieuwde ontwerp. We hebben toen alle teksten nog eens onder de loep genomen, herschreven en opnieuw ingedeeld.

Naast de algemene koopadviezen en gebruikstips lees je er bijvoorbeeld over de smartphone in je auto en accessoires voor je smartphone. Onlangs plaatsten we ook testresultaten van powerbanks (mobiele opladers) en een onderzoek naar gereviseerde telefoons.

Ik ben benieuwd over welk smartphone-onderwerp jij meer zou willen weten. Mis jij nog iets? Dan ga ik kijken of ik ’t kan toevoegen.

1 reactie

In mijn Wolfgang AT-AS55HD1 smartphone heb ik een sd kaart geplaatst. Maar helaas kan ik slechts enkele app's op de sd kaart zetten. Met name de app's van google en google gerelateerde app's vereisen "permission" om deze over te zetten en dus is het daarom onmogelijk. Is hier een praktische oplossing voor ? Het is mij bekend dat er app's zijn om app's van het interne geheugen over te zetten op de sd kaart. Maar dan loop ik toch vast op die zogenaamde "need permission"

Jan B

Reageer