spatiebalk functioneert niet in Firefox

• 24 June 2022
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Mijn spatiebalk functioneert niet meer in Mozilla Firefox. Gelukkig wel overal elders. Hoe los ik dit op? Ik heb een MacBook Air, (2015), macOS Monterey,versie12.4
ik heb het volgende geprobeerd:
Firefox verwijderen, ook uit de prullenmand, opnieuw downloaden en installeren. Helpt niet
De spatiebalk functioneert niet, wanneer ik er tweemaal achter elkaar op tik verschijnt er een blauw vierkant ergens.
Het probleem is ontstaan toe ik probeerde een printscreen te maken en daarbij toetsen gebruikte.
Ik ben zeer verknocht aan Firefox en stel het zeer op prijs wanneer u een oplossing zou weten te vinden

4 reacties

Heb je het apparaat al opnieuw opgestart?
Ik tik zulke problemen altijd dowmweg in in google. Dan komt er meestal wel iets nuttigs uit.
Space bar not working firefox macbook air, of zo.

Opnieuw er op zetten, kan oude instellingen overnemen.
Bij de instellingen zit een toets, standaard waarden herstellen.

Reputatie 3
Badge +4

Hoi @M. Kerssemakers, heb je nog iets gehad aan de tips van de andere community leden?

Groetjes Shana

Heb je al geprobeerd Firefox op te frissen? Klik in Firefox rechtsboven op de drie horizontale lijntjes, klik Help, Probleemoplossingsinformatie, Firefox opfrissen. Hierna wordt Firefox weer op de standaard waarden teruggezet, en alle plugins/addons verwijderd. De opgeslagen wachtwoorden blijven wel behouden.

Reageer