Consumentenbond.nl

Storytel op e-reader

• 23 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Badge

Kan iemand mij vertellen welke e-reader ook een browser via WiFi heeft.

Wij zijn namelijk geabonneerd op Storytel (mijn vrouw luistert naar boeken en ik lees), ik lees deze boeken op een (groot model) mobiel, maar de accu’s van deze apparaten gaan nu eenmaal niet zolang mee en als ik het dus 1 dag vergeet, dan heb ik 's avonds geen boek en dat is gewoon vervelend of je moet met een draad in je bed liggen. Terwijl ik nog een oude Kobo e-reader heb en die accu gaat echt wel een dag of 4 mee. Kan iemand mij misschien vertellen of er een e-reader te koop is waarop ik Storytel kan downloaden, zodat ik weer goed en lang kan lezen.

Mag ik diegene alvast bedanken die hierop een reactie kan geven, vriendelijke groet Kees

5 reacties

Het is mij niet duidelijk waarom u Storytel op een e-reader zou zetten. Storytel is toch voor luisterboeken? Wat voor bestand probeert u precies op uw e-reader te laden?

Badge

Bij Storytel kun je er ook voor kiezen om boeken te lezen, daarom hebben wij een familieabonnement, mijn vrouw luistert en ik lees de boeken en ik lees ze op een groot model mobiel, maar dat is nog steeds klein vergeleken bij mijn oude e-reader. Op die mobiel ben ik naar google play gegaan en ik heb Storytel gedownload, dus na het inloggen heb ik dan de beschikking over een honderdtal boeken. Maar de Kobo heeft geen mogelijkheid tot downloaden, dus zoek ik een mogelijkheid om dit alles wel voor elkaar te krijgen, want een e-reader ligt nu eenmaal lekker in de hand, is heel licht, is groot genoeg, geeft licht en de accu is gewoon veel langer te gebruiken. Maar zoals u merkt is het geen halszaak, ik red me wel, maar als er een oplossing zou wezen, dan zou ik toch wel blij zijn. Mag ik u wel bedanken voor uw reactie, vind ik grote klasse.

Reputatie 4
Badge +4

Kijk eens naar de Pocketbooks, hier bijvoorbeeld: https://www.pocketbook-int.com/nl

Die hebben wifi en een browser, heb er zelf ook een, maar browse er eigenlijk nooit mee omdat ik de epub-bestanden gewoon via de pc er op zet.

Echt prima dingen, zeer betrouwbaar.

Als u Storytel boeken inderdaad alleen via hun site kan lezen heeft u inderdaad iets nodig met een browser. Geen idee wat uw e-reader heeft maar ik kan mij voorstellen dat er geen browser op staat. Wat u nodig heeft is een download van een epub om hem op een e-reader te zetten of een tablet, die hebben wel een browser.

Badge

Dank voor deze informatie, ik ga er mee aan de slag, toppie.

Reageer