Synchronisatie problemen Outlook

  • 15 July 2018
  • 1 reactie
  • 985 Bekeken

Ik heb geen tips, maar wel een 2-tal probleempjes.
Ik gebruik Outlook binnen Microsoft Office 365 ProPlus (build 1708) met de IMAP instellingen van mijn Ziggo-mailaccount. Wanneer ik echter vanuit Outlook mail verstuur wordt deze niet gesynchroniseerd met IMAP en zijn deze verzonden items dus niet zichtbaar via webmail en op mijn mobiele apparaten.
Daarnaast gaat Outlook bij het opstarten niet automatisch de map Postvak IN synchroniseren, terwijl dit daarna wel om de zoveel tijd gebeurd (zoals ingesteld).
Ik heb de instellingen al behoorlijk doorgestruind, maar niets gevonden dat een van deze problemen op kan lossen. Wie weet hier de oplossing(en) voor? B.v.d.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Beste @RJJ van Schijndel ,

Is het inmiddels gelukt met het oplossen van jouw probleem? Ik heb van jouw vraag even een aparte topic gemaakt. Ik hoop dat dit de vindbaarheid van jouw vraag vergroot en dus ook (hopelijk) een passende oplossing.

Reageer