T-mobile beltegoed prepaid na overlijden

• 19 June 2022
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Mijn moeder is in april overleden. Zij had een prepaid telefoonkaart van T-mobile, die ze in maart nog had opgewaardeerd. T-mobile wil/kan het tegoed van ca. € 40,- niet terugbetalen. Ik moet het maar gewoon opmaken of laten verlopen. Over 5 maanden wordt het nummer opgeheven en is het tegoed verdwenen. Ik heb zelf een mobiel abonnement, dus waarom zou ik voor € 40,- moeten gaan bellen, terwijl ik dat absoluut niet nodig heb.  

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Het is beltegoed, geen spaartegoed. Bij geen enkele provider krijg je beltegoed terug. 

Reputatie 5
Badge +4

Gekocht is gekocht, zonder enig recht om.daar iets van terug te krijgen. En laten we eerlijk zijn, waar praten we over €40, dat is nu echt geen wereldproblematiek toch?

Dat zou mooi zijn als je het terugkreeg. Je zou dan ook met andere gekochte zaken terug naar de winkel kunnen. Dit hoort gewoon bij het concept van prepaid.

Sterkte met het verlies.

Als je minimaal 1 keer per half jaar beltegoed verbruikt, vervalt het nummer en tegoed niet.
Een reserve nummer is soms heel handig.

Reputatie 5
Badge +3

Misschien kan je het nummer met tegoed nog verkopen op marktplaats… 

Reputatie 5
Badge +5

Verkopen/weggeven is een goed idee, maar wis dan alsjeblieft de naam van het nummer uit je telefoon.

Het is toch heel pijnlijk als je dan door dat nummer gebeld wordt en je ziet oproep “Moeder” in je display.

Reageer