Consumentenbond.nl
Vraag

T-Mobile maakt fout bij afsluiten mobiel abonnement

Toon eerste bericht

40 reacties

compensatie die ik vroeg was als ze me als tevreden klant willen behouden dat ik graag dan aanspraak wil maken op een leuke goedmakertje voor de volgende verlenging die ik over 2 weken kan doen.

Dat willen ze ook niet doen.
Reputatie 7
Demirci schreef:

wat kan ik het best van Tmobile proberen af te dwingen dan?

Wat hun mij aanbieden komt hun alleen te goeden uit terwijl hun een blunder maken.

De garantie.
Is er geen sprake van een communicatiefout? Hollandaça çok zor.
ja je kan het ook communicatie fout noemen maar het is toch echt een blunder.

want een medewerker van tmobile moet toch weten dat niets geatis weggegeven kan worden?
Reputatie 7
Die zou dat inderdaad moeten weten maar een fout maken is menselijk, we maken allemaal weleens een fout, soms zelfs met dodelijke gevolgen. Het is alleen heel vervelend als een klant de fouten van een verkoper moet herstellen, ik zou proberen het hogerop te zoeken bij TM en zwart op wit uitleggen wat er precies is afgesproken en wat er daarna is gebeurd. Meer kun je denk ik niet doen, je schrijft een brief waarin je binnen een redelijke termijn (twee weken is redelijk) om een inhoudelijke reactie vraagt en je zegt daarbij dat, als je binnen die tijd geen reactie ontvangt, je TM in gebreke stelt. Je stuurt die brief aangetekend en per mail en als je mailtjes hebt stuur je kopieën ervan mee. Je kunt ook nog in de brief zetten dat alles bij Klachtenkompas wordt genoemd en dat je Radar, Kassa, Kanniewaarzijn of welk programma dan ook op de hoogte stelt.
Ze maken het kortaf met, “dan ga je maar juridische stappen zetten als jer niet mee eens bent”

Ben een maand een beetje weggepest.

klachten compas heb ik al laten weten de rest nog niet maar weet niet of ik het wel zo ver wil schoppen.

Reputatie 7
Waarom willen ze dat je je klacht sluit? Hij is toch niet afgehandeld?
Nee, ze proberen hun fout door me strot te douwen terwijl ze best men een beter voorstel kunnen komen.
Reputatie 7
Ik denk dat ze voet bij stuk houden, dat moet jij dan ook maar doen lijkt me. Het is niet de beste manier maar zolang het niet wordt opgelost kun je misschien maar het best net zo lang doorgaan tot ze eindelijk gaan uitzoeken hoe de vork in de steel zit. Misschien begrijpen ze het zelf niet meer.
İk laat me niet zo maar weg pesten, heb vandaag ook bij trustpilot een review geplaats met als beoordeling 1 ster.

Ga morgen even bij radar kijken hoe ik dat moet doen.
Reputatie 7
Ik weet niet welke nummers je hebt gebeld maar ik heb zes verschillende nummers in mijn agenda, zeg maar of ik ze moet doorsturen, dat doe ik dan in een privé berichtje, het is best mogelijk dat je via een ander nummer wel de juiste persoon bereikt..
Wat voor nummer?

stuur maar even dan?
Reputatie 7
Ik zal ze zo meteen aan je doorsturen, eerst mijn agenda opgraven. Die ligt ergens op mijn bureau onder een stapel papieren.
Reputatie 7
Je hebt een privéberichtje.
Reputatie 7
Badge +7
En, @Demirci. Wat is de stand van zaken op het moment?

Reageer