Consumentenbond.nl

T-mobile thuis abonnement opzeggen lukt niet

• 8 december 2019
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik probeer al een tijd lang mijn abonnement van T-mobile op te zeggen. Ik heb een T-mobile thuis pakket voor het internet. Telefonisch al 3x gebeld, maar ze kunnen mij niet vinden in het systeem. Niet op naam, e-mailadres, rekeningnummer, aansluitlocatie, factuurnummer. Helemaal niet. Die meneer zegt doodleuk: “belt u wel met de goede provider?”. Ik heb vervolgens de automatische afschrijving gestorneerd. Krijg ik een herinneringsmail waar ik dus niet op kan reageren. Ik weer bellen, kunnen ze me uiteraard weer niet vinden. Gelukkig kreeg ik een mailadres. Daar naar toe gemaild met mijn contract erbij. Kreeg ik na enkele weken een reactie dat ik niet bij internet thuis moet zijn, maar bij mobiel. Dat klopt dus niet, ik heb vervolgens weer gereageerd en ze noemen nu dat ze het intern doorzetten! Vervolgens krijg ik nu wel een aanmaning, waar ik weer niet op kan reageren. Ondertussen heb ik het volgende maandbedrag ook weer gestorneerd. 

Weet iemand hoe ik van mijn contract bij T-mobile af kom?

2 reacties

Dit klinkt als een gevalletje "de aanhouder wint", gewoon blijven communiceren en vooral goed documenteren wat er gebeurt en uiteindelijk krijg je contact met iemand die snapt wat er aan de hand is. Zelf zou ik sowieso escaleren op klachtenkompas, maar ook op Twitter, om contact te krijgen met een webcare team met hopelijk wat meer nozele medewerkers die beter ingevoerd zijn, maar uiteindelijk kom je altijd wel terecht bij iemand die het begrijpt.

Reputatie 6
Badge +6

Blijven ageren, dus zeker doen wat @A. Deen  stelt. Waar mogelijk klachten indienen, dus zeker op klachtenkompas. T=mobile is daar bekend en antwoord meestal wel. Ook heeft t-mobile een community, dus een forum. Verder kan je er naar chatten en zoals u al geprobeerd hebt bellen.

Schakel ook zoveel mogelijk sociale media in, ook al doen ze u anders geloven, blij met kritiek zijn ze ( andere maatschappijen ook) nooit.

Heeft u al gegoogled naar T-mobile financiële afdeling, daar kunt u ook één en ander invullen en uw klachten kwijt. Geen garantie dat ze het oplossen…. het nieuwe zaken doen, de nieuwe service :tired_face: .

Google ook naar alles over de organisatie, daar staat het management team met naam en persoon genoemd. Hoger op zoeken helpt ook vaak.

Succes en groeten Leo.

Reageer