Tablets: Welke iPad gaat mijn oude iPad 2 vervangen

• 11 July 2021
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Mijn antieke iPad 2 heeft 32GB opslag en bijna 8GB is gebruikt. Hij is wat langzaam geworden. En niet alles doet ‘t. Het is al een poosje tijd voor een vervanger. Eigenlijk gebruik ik nu vooral internet en youtube. Ik twijfel tussen een 2020 met ook weer 32GB of een refurbished 2019 met 128GB.

Gaat die 32GB vol raken met systeem updates en ben ik beter af met 128GB?

Of loopt het wel los met systeemupdates en kan ik dus kiezen voor 32GB?

Groeten,

Albert

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Sowieso niet voor een model uit 2019 kiezen, u bent dan eerder op achterstand als het gaat om updates en ook de hardware is nu al verouderd. U loopt dan eigenlijk achter de feiten aan.

Badge +5

Hi @Albert van Hulzen , welkom op de Community! Heb je onze tablet vergelijker al bekeken? :blush: Je kan hier je voorkeuren opgeven, waardoor de testresultaten zich filteren op jouw voorkeuren. Je vindt hier ook informatie terug over geteste iPads.

Reputatie 5
Badge +4

Gaat die 32GB vol raken met systeem updates en ben ik beter af met 128GB?

Of loopt het wel los met systeemupdates en kan ik dus kiezen voor 32GB?

Ik had ook een mini 2 en heb een refursbushid mini 4 met 32GB gekocht. Zeer blij mee.

Een iPad loopt niet vol met systeemupdates, die worden gewoon automatisch verwijderd. Wel dat het systeem en apps zelf steeds groter worden, maar als je je beperkt met video’s kun je met 32GB erg ver (lang...) komen..

Hi @Albert van Hulzen , welkom op de Community! Heb je onze tablet vergelijker al bekeken? :blush: Je kan hier je voorkeuren opgeven, waardoor de testresultaten zich filteren op jouw voorkeuren. Je vindt hier ook informatie terug over geteste iPads.

Ja die heb ik gebruikt. Zo kwam ik bij de opties uit die ik noemde.

In september / oktober  komen de nieuwe modellen iPads van Apple. De oudere modellen worden dan verkocht met korting.

Allen bedankt voor jullie adviezen. Het is de 32GB iPad geworden. 

Groeten,

Albert

Reageer