Consumentenbond.nl

Tele2 komt Black Friday deal niet na

• 4 december 2019
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Badge

Tele2 schrijft in deze blog https://www.tele2.nl/blog/black-friday-aanbiedingen/ van 25 november tot 8 december 264 euro korting te hebben op een abonnement met de Samsung s10e. 

Letterlijk staat er: 

Toesteldeal op de Samsung S10e

Een gave Black Friday actie die je niet wilt missen? Dat is de toesteldeal op de Samsung S10e. Bestel je dit toestel in de weken van 25 november tot en met 8 december, dan betaal je in plaats van 22 euro maar 15 euro per maand! Voeg je hier de bundeldeal van hierboven aan toe, dan profiteer je van een korting van 264 euro in totaal. Klinkt als een top deal, nietwaar? 😉

Ik heb op 25 november een abonnement afgesloten en kreeg alleen de korting op het toestel (164 euro) en niet de korting op de 20gb data, dat zou totaal 264 euro korting zijn. Medewerkers van Tele2 geven aan dat die actie toen (25 november) al geldig was. Echter was het toen niet mogelijk om 20gb te kiezen voor 12 euro anders had ik dit natuurlijk wel gedaan.

Zie ook bijgevoegd de bevestiging van de tele2 medewerkers in de chat, ze willen er echter niets mij doen en wijgeren het aan te passen terwijl ik als klant hier wel recht op heb. Daarnaast geeft een medewerker van Tele2 meerdere malen aan de telefoon aan dat hij 25 november heel veel klanten geholpen heeft met 20gb voor de prijs van 7gb. Hij zegt letterlijk: ‘Dan had je maar beter moeten kijken’. Maar zoals op de foto’s te zien was die actie toen niet geldig. 

Daarnaast geven de medewerkers van Tele2 mij gelijk, maar bieden ze geen oplossing en als ze het niet meer weten gooien ze de telefoon erop. Te absurd voorwoorden! Helemaal als je al jarenlang klant bent. 

4 reacties

Waarom heb je indertijd ingestemd met een bestelling waarvan je wist dat die niet correct was?

Badge

@A. Deen Ik wist destijds niet dat die actie toen geldig was, het blog artikel zag ik daarna.

Heb je klachtenkompas al geprobeerd of doet Tele2 niet mee?

Reputatie 5
Badge +4

De meest voor de hand liggende weg die m.i. tot een bevredigende oplossing kan leiden, is hierover een topic openen op het forum van Tele2  https://forum.tele2.nl

Reageer