Tele2: misleiding of ontzettend traag?

• 27 april 2021
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo,

Enkele weken geleden zag ik een Unlimited aanbieding bij Tele2. Bij de aanbieding staat dat er tijdelijk geen aansluitkosten in rekening worden gebracht van €20,-
Wie op de actie ingaat, moet uiteindelijk wel €20,- betalen. Ik nam contact op met Tele2, en gaf aan dat aansluitkosten wel in rekening werden gebracht. 

Na enkele minuten wachten werd mij verteld dat de pagina (die dus nog steeds online is) niet klopt. Na 4 keer vragen zei de telefoniste dat de pagina zou worden aangepast. Vorige week bekeek ik de pagina weer, de 'aanbieding' staat er nog steeds. Ik belde weer, men was zeer kortaf, het zou worden aangepast.

Nu, ruim 3 a 4 weken later, staat die pagina er nog. Ik vermoed dat duizenden mensen de pagina dagelijks zien. Honderden gaan in op de 'aanbieding' en niet iedereen zal merken dat de €20,- gewoon in rekening wordt gebracht. Mijn vraag, is dit oplichting of gewoon modern zaken doen?

Vriendelijke groet,

Deen

2 reacties

"... is dit oplichting of gewoon modern zaken doen? ”
Beiden.

Met oplichten heeft het niets te maken maar misleidend is het wel. U zou een klacht in kunnen dienen bij de geschillencommissie en met wat er hier staat  probleemloos moeten winnen.

Reageer