Consumentenbond.nl

Telefonie service Ziggo

• 24 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Ik heb een serieuze klacht over Ziggo en een vraag om hulp.

Voor een oudere invalide mevrouw regelde ik de overstap van KPN naar Ziggo met behoud van haar oude telefoonnummer. Op 22 augustus (!) krijg ik van Ziggo een mail dat op 21 augustus die overstap gerealiseerd wordt. Vanaf dat moment is mevrouw opeens telefonisch niet bereikbaar maar ik merk dat pas vandaag, 24 augustus. Ik bel Ziggo met de vraag snel actie te ondernemen omdat op de telefoonlijn ook het telefonisch alarm van mevrouw is aangesloten. Ziggo geeft aan niet te weten wat er misgegaan is maar ze willen over 4 dagen, vrijdagavond wel een monteur sturen. Ik geef aan dat dit veel te laat is, omdat mevrouw van haar telefonische alarm afhankelijk is, maar Ziggo zegt verder niets voor mevrouw te kunnen doen. Weet iemand een mogelijkheid om Ziggo toch nog direct tot actie te bewegen? Ik maak me ernstig zorgen over de situatie. Suggesties graag naar ************ [Bericht door de beheerders aangepast; wees voorzichtig met het plaatsen van privÉgegevens op een openbaar platform als dit. Voor contact met andere communityleden (en buiten de publicitiet) is er de direct-message-functie]

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
(ook gemaild)

Nu is het natuurlijk al de 24ste: hopelijk wordt het probleem dus nu snel opgelost.

'Dwingen' kan denk niet, tenzij er een contract/overeenkomst is dat aangeeft dat dit niet zou mogen gebeuren, of wat de afspraken zijn als het wel gebeurt. Maar zelden zal dit regelen dat u dan sneller dan nu geholpen wordt.

U zou andere Ziggo-communicatie-kanalen kunnen proberen om de situatie aan te kaart, zoals het Ziggo Twitter-webcare-team of op de Ziggo-facebook-pagina. En dan hopen dat dat helpt.

Reageer