Consumentenbond.nl
Beantwoord

Test TV Panasonic TX-40ESW404: geen opmerkingen geluid?

• 7 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Badge +2
Bij de test van de TV Panasonic TX-40ESW404 staat dat de Geluidskwaliteit onvoldoende is. Het rapport cijfer is dan ook een 4,5. Maar bij Opmerkingen geluidskwaliteit staat vervolgens: "Geen opmerkingen" Dat vind ik erg jammer, ik hoor graag wat de bevindingen zijn, zoals "te weinig lage tonen" of "geluid gonst". Zouden de opmerkingen hierover alsnog erbij gezet kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Laurien 8 augustus 2017, 15:22

Jazeker! We waren nog druk bezig deze opmerkingen klaar te zetten voor de modellen die in augustus getest zijn. De opmerkingen komen er later vandaag of morgen bij te staan. Ik heb even gekeken, de opmerkingen bij deze tv zijn: Het geluid klinkt wat dun en blikkerig, er ligt teveel nadruk op de lage tonen en de tv-behuizing ratelt soms mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +1
Jazeker! We waren nog druk bezig deze opmerkingen klaar te zetten voor de modellen die in augustus getest zijn. De opmerkingen komen er later vandaag of morgen bij te staan. Ik heb even gekeken, de opmerkingen bij deze tv zijn: Het geluid klinkt wat dun en blikkerig, er ligt teveel nadruk op de lage tonen en de tv-behuizing ratelt soms mee.

Reageer