Consumentenbond.nl

Tip: door print app nog geen nieuwe printer nodig

• 6 maart 2015
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Blij mee: Ik heb de app van de week van Apple gedownload: Printer pro. Die zorgt voor verbinding tussen mijn iPad en iPhone, en , via de iMac, mijn printer. Ik heb namelijk nog een oude printer zonder wifi, met de kabel aan de Mac. Nu hoef ik nog geen nieuwe printer te kopen, want via die app kan ik toch uit de verte iets van mijn iPad printen, zelfs als de printer nog niet aanstaat! Ook vanuit de iPhone, met iOS 7 gaat het nu goed.

2 reacties

Hoi Elodie,

Wat een goede tip! Dat printers tegenwoordig bijna allemaal zijn uitgerust met wi-fi is erg handig, maar je gaat er geen nieuwe printer voor kopen. Dit is een prima tussenoplossing. Ik neem aan dat je iMac wel aan moet staan om de app te gebruiken? Print je veel vanaf je iPad?

Ben benieuwd of er nog meer mensen in de community zijn die printen vanaf hun telefoon of tablet. Ik heb zelf ook een iPad en een printer zonder wi-fi, dus misschien ga ik het ook eens uitproberen. Moet ik wel eerst nieuwe cartridges kopen, maar das een ander verhaal 😉.

Groet Irene
Reputatie 3
Badge +3
De iMac moet aanstaan, maar die gaat bij mij zelden uit; het is zo'n nieuwe zonder harde schijf, dus die wordt niet warm als hij in de sluimerstand staat. De printer heb ik ook altijd aanstaan, sinds ik dat doe hoef ik veel minder de cartridge te vervangen, omdat hij na uitstaan blijkbaar zelf iedere keer exta inkt gebruikte voor schoonmaken.

Reageer