Tips? E-reader zonder wifi

• 27 juli 2021
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Ik weet dat je de wifi kan uitschakelen. Maar ik zoek een e-reader waar helemaal geen wifi op zit. Niet surfen, geen google etc. Alleen lezen. Mag ook een oudere versie zijn.

mvg

Jan de Jong

4 reacties

Badge +5

Hi @JdJ100 Jan de Jong, Ik begrijp dat je opzoek bent naar ereaders zonder wifi aansluiting. Ik heb het even voor je nagekeken, maar wij hebben geen modellen getest zonder wifi aansluiting. Wellicht dat andere community leden nog tips voor je hebben? :wink:

Reputatie 4
Badge +3

@Gebruiker1632040270  wat heeft een oude laptop waarop je überhaupt geen e-inkt hebt en dus veel minder prettig leest met de vraag te maken. Alsof iemand een laptop op een plasma gaat aansluiten via HDMI om te kunnen lezen.

Lezen wil je ontspannen doen, in een stoel of op bed of bank. Niet kijkend naar een 42 inch scherm.

En het is geen hier ook geen marktplaats.waar u een oude pc kunt slijten.

@TS dit gaat heel moeilijk worden om een e-reader zonder wifi te vinden. 10 jaar geleden zat dat er al bijna standaard op.

Maar waarom is wifi zo'n hekel punt.

@JMA Het gaat om strijd  tegen internetverslaving. Er is inmiddels wel een oplossing. Wat mij betreft kan de vraag wel weg nu, maar ik weet niet hoe.

Het weg halen van vragen, is voorbehouden aan de Moderators.

Reageer