Consumentenbond.nl
Vraag

Twitter problemen

  • 26 januari 2020
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik kan niet meer in Twitter inloggen. Als ik een vraag/klacht wil indienen moet ik eest kunnen inloggen. 😜. Ik krijg iedere keer als ik probeer in te loggen, het bericht dat ik te vaak heb geprobeerd een wachtwoord aan te vragen. Helaas kreeg ik dat bericht bij de eerste poging al. Je kunt ze niet telefonisch bereiken. Antwoorden gaat via automatisch systeem. Is er een Twitter kantoor in NL!? Dan fiets ik daar ff heen! πŸ˜– Ik heb contacten in de gezondheidszorg en ik vind dit niet kunnen. Wie kan mij helpen?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Dit zou moeten werken,
https://twitter.com/account/begin_password_reset
Voer je email/gebruikersnaam/telefoon nummer in.

Je zal een mail krijgen met meer informatie, indien dit niet leuk, meld dan de foutmelding die je krijgt bij ons. Hopelijk werkt dit!

Reputatie 1
Badge +2

'Dit' heb ik nu alΒ  honderden keren geprobeerd, dat snapte ik nog wel masr Twitter niet. Dat meldde ik dan ook. Plaatje: boodschap v Twitter: maximale poging gedaan. Het was de eerste vandaag

Β 

Badge +8

Is het inmiddels gelukt, @jaelle1234?Β :slight_smile:

Reageer