Consumentenbond.nl
Vraag

Uitzetten wijzigen van data in de kolom "gewijzigd op"

• 18 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

Als ik in de verkenner met muis over de eml bestand ga, dan verandert de datum in de kolom “Gewijzigd op” in de huidige datum. Kan ik dit aanpassen?

Groeten, Jan

6 reacties

In principe is de informatie die u ziet “de waarheid” of de werkelijkheid zo u wil. Wat is er volgens u mis met de informatie die u ziet en wat voor soort aanpassing staat u voor ogen?

Reputatie 4
Badge +4

Met verkenner kan dat niet.
Tip: Vraag voor sinterklaas het boek “Hacken voor Dummies”
Er is net een nieuwe editie uit.

Badge +6

Is het inmiddels gelukt, @J. Rosing?

Helaas is hewt probleem nog niet opgelost.

Reputatie 4
Badge +4

@J. Rosing 
Een *.eml bestand is een gewoon tekstbestand met een mail er in.
Leg nog eens uit wat er volgens jouw niet goed gaat?

Ieder bestand heeft 3 datum aanduidingen.
Als de ‘gewijzigd datum’ veranderd is het bestand opnieuw weggeschreven.

Reputatie 7
Badge +6

Ik weet niet of dit het is wat je bedoelt, maar als ik een email save op de harde schijf dan krijgt het .eml bestand de datum van het moment van saven. De datum van het moment van verzenden zou je handmatig kunnen doen, maar er zijn zoveel e-mails dat je er tureluurs van wordt en het al gauw opgeeft. Trouwens als ik met mijn muis over een .eml bestand ga verandert de datum bij mij niet. Ik zou proberen met op F5 te toetsen of verkenner opnieuw opstarten. 

Je kan de datum van een bestand veranderen met bijvoorbeeld het gratis programma Attribute Changer. Ik heb Total Commander, dan klik ik het bestand aan en dan Bestand > de eerste bovenaan Attributen wijzigen. 

Reageer