Consumentenbond.nl

Verkeerd toestel bij Vodafone abonnement. Toestel retour nu zonder telefoon en radiostilte....

  • 20 mei 2015
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Zo'n jaar of 15 jaar klant en in die tijd ongeveer 20.000 euro aan abonnement kosten betaald (o.a. omdat mij twee keer een volledig verkeerd abonnement is aangesmeerd). Zelf werd ik eind maart gebeld, of ik mijn abonnement weer wilde verlengen. Prima, en ingestemd met nieuwe Samsung S5. Zou ook allemaal nog bevestigd worden per post en email. Nooit meer wat van gehoord. Alleen werd enkele weken later een volstrekt verkeerd toestel toegestuurd. Contact gehad met Klanten service met vraag of ze me het juiste toestel konden sturen. Dat kon, maar zou 2 a 3 weken (!) duren, ingaande vanaf moment dat verkeerde toestel terug was gestuurd. Toestel bij Postkantoor aangeboden met verzoek aangetekend terug te sturen. Zelf moeten betalen natuurlijk, terwijl het een fout van Vodafone betrof. Na drie weken maar weer contact met Vodafone. Telefoon hadden ze nooit ontvangen omdat naar nu blijkt Post.nl het pakket retour had gestuurd naar hun verdeelcentrum ipv Vodafone. Wel was het daar aangekomen gezien de handtekening die gezet was via Track&Trace. Vervelend, maar kunt u dan toch in ieder geval het mij beloofde juiste toestel sturen? Nee dat kan niet, we moeten eerst een vermissingstraject starten. Dit terwijl het gedonder toch echt wel begonnen is door een eigen fout van Vodafone. En binnen week nogmaals bellen. Zojuist gedaan. "We zijn er mee bezig". Kunt u dan echt niet alvast het juiste toestel toesturen, aangezien ik met een toestel zit dat alleen aan de oplader functioneert en over 2.5 week voor 5 weken naar de USA vertrek....en dit gedonder allemaal begonnen is met een fout van Vofafone en ik het toestel braaf heb teruggestuurd en er ook bewijs van ontvangst is. In plaats van het direct versturen van het juiste toestel en ONDERTUSSEN het vermissingstraject verder doorlopen, is het wederom; "u zakt maar in de stront, wij hebben een fout gemaakt en u met een hoop gezeik opgezadeld, maar we komen u echt niet tegemoet". Fijn hoor, zal ik de komende 15 jaar weer lid blijven van Vodafone en weer kapitalen betalen? Dacht het niet, liever vandaag nog weg dan morgen. Daar waar andere merken proberen om een traditie op te bouwen met hun klanten lijkt het of Vodafone het liefst zo snel mogelijk van haar klanten af wil....En online wordt er allemaal snel en lief gereageerd maar als puntje bij paaltje komt laten ze je gewoon kei hard stikken. Ze maken mij niet wijs dat niemand in Vodafone land mij ergens in de afgelopen 5 weken gewoon het beloofde toestel had kunnen sturen.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Super vervelend ... misschien wilt u het verhaal ook nog kopieeren op klachtenkompas.nl > mogelijk helpt dat nog meer/beter dan het (alleen) hier plaatsen... Wie weet komt Vodafone nog met een gebaar...
Kleine update; alle acties van de afgelopen weken hebben gewerkt. Gisteren gebeld en vandaag is het toestel afgeleverd. Jammer dat er wel 6 weken drama aan vooraf moesten gaan maar uiteindelijk is het dus in 1 dag opgelost.

Reageer