Consumentenbond.nl

Vodafone geen dekking

• 3 juni 2015
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo,

Onderstaande een klacht van mijn zoon. Kan iemand hem helpen? Wij als ouders maken ons wel zorgen dat hij geen dekking heeft in Laren Gelderland. Hij is geregeld in Laren bij zijn vriendin. Wat als er een ongeluk gebeurd of iets anders ernstigs en hij heeft geen bereik?

Ik heb vorige jaar abonnement van mijn moeder overgenomen. Ik kreeg aan de telefoon voor mijn zeggen een mooie aanbieding aangeboden. Jullie medewerker gaf aan dat ik: onbeperkt bellen / smsen en 6 gigabyte internet voor 27 euro exclusief btw kon krijgen. Ik heb in het gesprek aangegeven hoeveel het is inclusief btw en dit zal paar euro meer zijn. Het zal geen uitschieter zijn volgens jullie medewerker. Ik vertrouwde hierop en heb het abonnement aangenomen. Ik schrok me toen ik mijn eerste rekening kreeg, want toen was het dubbele. Ik betaal nu 41 euro per maand. Gelijk de eerste dag heb ik hierover contact gehad met Vodafone. Ze konden mij niet verder helpen, want ik had het abonnement al afgesloten. Ze hadden geen boodschap aan mijn klacht. Twee maanden later heb ik contact opgenomen met klantenservice en aangegeven dat ik slecht bereik heb in Laren Gelderland. Ik krijg oplossingen aangeboden wat ik allang heb geprobeerd. Daarnaast moet ik volgens hun een apparaat kopen zodat ik beter bereik heb. Elke dag krijg ik hetzelfde te horen en geen enkele medewerker komt met een advies waar ik iets mee kan. Ik voel me ten einde raad dat ik zo lang mee bezig ben en niet verder om en continue aan de lijn hang bij Vodafone. Klantenservice hangt op als ze mij niet verder kunnen helpen of ik word zogenaamd doorverbonden, omdat een andere afdeling mijn vraag kan beantwoorden. k wil graag geholpen worden en gehoord worden als consument. ik ben een student en woon uit huis en voel me zwaar belazerd door vodafone en ze helpen ook niet verder.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heeft u de klacht al op klachtenkompas.nl gezet? Zo niet, dan zou ik dat (ook) nog even doen!
Hallo,

Ja dat heeft mijn zoon gedaan. Dank!

Reageer